۴۰۰ میلیون یورو برای سومین پروژه کهکشانی رئال مادرید

فلورنتیو پرس می‌خواهد برای سومین پروژه کهکشانی رئال مادرید ۴۰۰ میلیون یورو هزینه کند.

۴۰۰ میلیون یورو برای سومین پروژه کهکشانی رئال مادرید

"وارد سالی شدیم که در سه سال اخیر، مشابه آن را تجربه نکرده بودیم. " این جملهفلورنتیتو پرس پس از بازگشت به ریاست رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ بود. با حضور پرس، مادرید برای خرید ۹ بازیکن ۲۶۴ میلیون یورو هزینه کرد. کریستیانو رونالدو (۹۶ میلیون یورو)، کاکا (۶۵)، بنزما (۳۵)، ژابی آلونسو (۳۰)، آلبیول(۱۵)، نگردو (۵)، آربلوئا (۴) و گرانرو (۴) به سفیدپوشانپیوستند.

این دومین پروژه کهکهشانی پرس بود که با حضور چند بازیکن بزرگ دیگر آن را تکمیل کرد. گرت بیل و خامسرودریگس به ترتیب با قراردادهایی به ارزش ۱۰۱ میلیون و ۸۰ میلیون یورو به مادرید پیوستند.

نخستین پروژه پرس زمانی بود که برای نخستین بار بهعنوان رییس باشگاه مادرید شروع به کار کرد و مبلغ بندآزادسازی لوییس فیگو را پرداخت؛ انتقال جنجالی هافبک پرتغالی ۶۰ میلیون یورو هزینه برداشت. سپس زین الدینزیدان (۷۲ میلیون یورو)، رونالدو نازاریو (۴۵) و دیوید بکام(۲۴) با این تیم قرارداد امضا کردند.

اکنون مادرید برنامه دارد که برای سومین پروژه‌اش ۴۰۰ میلیون یورو هزینه کند. در راس این پروژه ادن هازارد قراردارد. مادرید پس از امضای قرارداد با بازیکن بلژیکی ویوویچ قصد دارد با میلیاتو، رودریگو، مندی، پوگبا یا اریکسنقرارداد امضا کند.

پس از هازارد، بزرگترین هدف سفیدپوشان پوگبا است. یوفا اعلام کرده است یک تیم نباید بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کند. منچستریونایتد نمی‌خواهد بازیکن فرانسوی‌اش را بفروشد و مادرید برای این انتقال باید ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون یورو هزینه کند. بهترین جایگزین اریکسنخواهد بود. با خرید پوگبا هزینه مادرید به ۴۶۵ میلیون یورو می‌رسد. اگر اریکسن با این تیم قرارداد امضا کند این رقم ۳۷۵ میلیون یورو می‌ماند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها