بزرگترین قلعه ی شنی جهان ساخته شد + عکس

در کشور آلمان بزرگترین قلعه شنی جهان با ارتفاع 17.66 متر با تلاش 20 هنرمند ساخته و در رکورد گینس ثبت شد.

بزرگترین قلعه ی شنی جهان ساخته شد + عکس

یکی از رکوردهای جهان و ترین های سازه های دست انسان جنسی از شن دارد که سالانه در کشورهای مختلف به آن پرداخته می شود و در زمینه های مختلف با موضوعات متفاوت ساخته می شود ؛ جدیدترین آنها که رکوردی قابل توجه ثبت کرده است قلعه ی شنی است که در کشور آلمان توسط دهها هنرمند تکمیل شده است. این قلعه ی شگفت انگیزی که در تصاویرش را در بخش سرگرمی مشاهده می کنید حاصل تلاش 20 هنرمند است وبرای تکمیل آن 11.000 تن شن استفاده شده است.

این قلعه ی شنی به نوعی مشابه شهری خیالی است که در بدنه ی آن مجسمه هایی نقش بسته است و روز گذشته در جشنواره ی "بینز" آلمان رونمایی شد ؛ ارتفاع این قلعه ی شنی 17.66 متر است که با 98 سانتی متر طول بیشتر رکورد سازه ی شنی قبلی را شکست.

قلعه ای که اطرافش شهری وجود دارد مشابه شهر های فیلم های تخیلی و متفاوت همچون ارباب حلقه ها است .این سازه ی بزرگ با حضور کارشناسان گینس در آلمان موفق به ثبت رکورد جدید به نام خود شد و رکورد قبلی را که در جنوب آلمان در سال 2017 ثبت شده بود را بشکند. جایزه ی این قلعه شنی غول پیکر را " توماس ون " به عنوان مسئول اصلی این سازه که با کمک 20 نفر و طی 10 روز تلاش مداوم ساخته شده است دریافت کرد.

طبق گزارشات متریال اصلی این سازه های شنی نوعی شن و ماسه است که به صورت فشرده سازی شده از کشور هلند وارد می شود.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها