آب لوله کشی صورتی رنگ دیده بودید؟! + تصاویر

روز سوم ژوئن صدها نفر از ساکنین منطقه کوآل گرو استان اوهایو کشور چین با اتفاق عجیبی روبرو شدند که این اتفاق توانست با حواشی متعددی روبرو شود.

آب لوله کشی صورتی رنگ دیده بودید؟! + تصاویر

از گذشته تا امروزه درمیان نیازهای اساسی انسان ها می توان به سه مورد خوراک، پوشاک و مسکن اشاره نمود که از اصلی ترین و مهم ترین نیازهای هر انسانی بوده است و امروزه علیرغم افزایش جمعیت، این خواسته ها و انتظارات بیشتر و بیشتر شده است که برای هر یک از آنها برای دسترسی راحت تر مردم از تفکرات مهندسی استفاده شده است.


با این حال دیگر امروزه نیازی به این نیست که اگر شخصی قصد دسترسی به آب نوشیدنی داشته باشد، می بایست طبق شیوه زندگی در چند سال اخیر مسیر طولانی را بپیماید تا بتواند میزانی آب با خود تا خانه حمل کند که این قطعا کار بسیار سخت و دشواری بود که گذشتگان بنابر عدم پیشرفت و توسعه جوامع با آن روبرو بودند.

اما اخیرا خبرهای عجیب و در عین حال عجیبی از منطقه کوآل گرو استان اوهایو کشور چین در رسانه های مختلف منتشر شد که توانست با حواشی و واکنش های متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی خواهیم گفت.

روز سوم ژوئن صدها نفر از ساکنین منطقه کوآل گرو استان اوهایو کشور چین، خبرهای مختلفی حاکی از آب شیر صورتی رنگ را در قالب تصاویر و ویدیوهای مختلفی منتشر کردند که برای آنها و افرادی که این تصاویر را مشاهده می کردند بسیار عجیب و شوکه کننده بود. با این حال در حین آنکه تعداد زیادی نگران این آب نوشیدنی صورتی رنگ بودند، مسئولین چینی هیچ استرسی از بابت آن نداشتند!

دقیقا بعد از این اتفاقات میزان زیادی از ساکنین شروع به تماس با مسئولین نمودند و آنها به مردم این منطقه اطمینان دادند که این آب نوشیدنی است و هیچ مشکلی نمی تواند ایجاد کند اما این آب برای شستشوی لباس ها پیشنهاد نشد چرا که اعلام کردند می تواند منجر به ایجاد برخی لکه های رنگی یا حتی تغییر رنگ لباس نیز شود.

با این حال علت اصلی این اتفاق را تزریق بیش از حد سدیم پرمنگنات به آب شهری بود که منجر به چنین چیزی شده بود و فورا اقدام به بررسی این مشکل نمودند تا مردم این منطقه بتوانند هر چه راحت تر از آب استفاده کنند.

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها