۴ فرماندار در استان گلستان تغییر کردند

فرمانداران شهرستان‌های گمیشان، آق‌قلا، مراوه‌تپه و گرگان امروز معرفی شدند.

۴ فرماندار در استان گلستان تغییر کردند

با موافقت وزارت کشور فرمانداران شهرستان‌های گرگان و مراوه‌تپه و همچنین دو شهرستان سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان تغییر کردند.

امروز در جلسه شورای اداری استان، میرمحمد غراوی، سرپرست استانداری گلستان از برکناری ابوالقاسم صفوی از فرمانداری گرگان خبرداد و گفت: محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار گرگان انتخاب شد.

صفوی که کارمند استانداری گلستان است پس از یک حضوری کوتاه مدت در فرمانداری گرگان باید دوباره به محل کارش بازگردد.

همچنین یازمراد کوسه غراوی نیز از فرمانداری مراوه‌تپه برکنار شد و به جای او امانگلدی ضمیر که سابقه فرمانداری در شهرستان‌های گمیشان و آق‌قلا را در کارنامه دارد، به عنوان فرماندار جدید مراوه‌‌تپه منصوب شد.

امیرشیر توماج فرماندار گمیشان نیز با تغییر ضمیر به فرمانداری آق‌قلا رسید و احمد دستمرد معاون فرماندار گنبدکاووس نیز به عنوان سرپرست فرمانداری گمیشان منصوب شد.

علاوه براین با استعفای مجتبی جمالی از مدیریت بحران استان برای شرکت در انتخابات مجلس، سیدرضا قادری به عنوان سرپرست مدیریت بحران استان انتخاب شد. عیسی سالکی نیز به جای احمد سردارزاده که در مهلت قانونی برای حضور در رقابت انتخابات مجلس استعفا داده بود، به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب شده است.

علی نذیری نیز امروز به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان انتخاب شد که به گفته غراوی، صدور حکم قطعی او نیز در حال پیگیری است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها