ویژگی جدید اینستاگرام؛ قابلیت بارگذاری متن آهنگ در استوری +عکس

اینستاگرام در ادامه فعالیت‌های خود برای هرچه محبوب‌تر کردن اپلیکیشن خود قابلیت جدیدی را به این شبکه اجتماعی اضافه کرد.

ویژگی جدید اینستاگرام؛ قابلیت بارگذاری متن آهنگ در استوری +عکس

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال گذشته میلادی ماهانه ۱ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان داشت و این تعدا همه روز در حال افزایش است. البته نباید فراموش کرد این اپلیکیشن از زمانی که از سال ۲۰۱۲ میلادی به قیمت ۱ میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شد دچار تحولاتی مثبت گردید و از آن زمان تا کنون روند بسیار موفقیت آمیزی را در جذب کاربر به سمت خود جذب کرده است. مطمئنا تلاش دست‌اندرکاران اینستاگرام برای افزودن قابلیت‌های جذاب به قسمت‌های مختلف این برنامه در جذب کاربران بیشتر تاثیر به سزایی داشته است.


با بهره‌گیری از ویژگی جدید اینستاگرام کاربر می‌تواند در هنگام گذاشتن استوری در صفحه شخصی خود استیکر موسیقی را انتخاب کرده و پس از قرار دادن آن در استوری، متن موسیقی مورد علاقه خود را در حافظه گوشی و یا به صورت آنلاین جستجو کرده و سپس در استوری خود قرار دهد. کاربران قادر هستند فوت و محل قرارگیری کلمات را در متن موسیقی در حال بخش در استوری را تغییر دهند و آن را به دلخواه خود به نمایش گذارند. هم‌چنین می‌توان انتخاب کرد کدام قسمت از موسیقی به همراه متن آهنگ در استوری بخش شود.

زمانی که دوستان شما اقدام به مشاهده استوری اینستاگرامتان می‌کنند، متن ترانه در حین بخش موسیقی به صورت خودکار روی صفحه نمایش داده می‌شود و اگر کاربر به متن اشاره کرده و آن را لمس کند، علاوه بر پخش موسیقی اطلاعاتی در مورد شاعر، سازنده آهنگ و خواننده آن دریافت می‌کند. تا پیش از افزودن این ویژگی جدید کاربران می‌توانستند موسیقی را به استوری خود اضافه کنند، ولی برای قرار دادن متن آهنگ در آن مجبور بودند کلمات را تایپ کنند.

این ویژگی هم اکنون در بروز رسانی جدید اینستاگرام قرار داده شده است و کارربان به راحتی می‌توانند تنها با اشاره به استیکر موسیقی تصویر یا واژگان متن آهنگ را روی استوری خود قرار دهند. اگر متن ترانه انتخاب شده موجود باشد به راحتی می‌توان آن را برای نمایش در استوری قرار داد، اما اگر متن مورد نظر موجود نباشد، می‌توان گزینه عدم وجود متن برای این ترانه را از بالای صفحه‌ای که در آن قرار دارید انتخاب کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها