میترا حجار در نقش شهلا جاهد و حسین یاری در نقش ناصر محمدخانی، تابستان به سینماها می‌آیند

فیلم «یادم تو رو فراموش» ساخته علی عطشانی در فصل تابستان روی پرده سینماها می‌رود. داستان این اثر سینمایی، از روی زندگی بازیکن پیشکسوت تیم پرسپولیس ساخته شده است.

میترا حجار در نقش شهلا جاهد و حسین یاری در نقش ناصر محمدخانی، تابستان به سینماها می‌آیند

حبیب اسماعیلی مدیر عامل شرکت رسانه فیلمسازان مولود که پخش فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» را بر عهده دارد، اعلام کرد: «در حال برنامه‌ریزی برای اکران فیلم «یادم تو رو فراموش» به کارگردانی علی عطشانی در فصل تابستان هستیم. تا به حال چندین بار برای نمایش این فیلم اقدام کردیم اما شرایط مناسب برای اکران فراهم نشد.»

اسماعیلی بیان کرد: «به‌تازگی و با تصمیمات جدید مدیران سازمان سینمایی برای اکران بهتر آثار سینمایی به ویژه آثاری که مدت‌هاست در انتظار اکران هستند، امکان نمایش عمومی «یادم تو رو فراموش» در فصل تابستان مهیا شده و این روزها در حال آماده‌سازی اقلام تبلیغاتی این فیلم هستیم.»

فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» تا کنون علاوه بر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و جشنواره فیلم سلامت در ایران در جشنواره‌های مختلفی در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، هند و ... به نمایش در آمده و دو جایزه بهترین کارگردانی و سه جایزه بهترین فیلم را دریافت کرده است. همچنین میترا حجار جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره سانفرانسیسکو و مازیار فلاحی جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره ویند آمریکا را برای بازی در این فیلم از آن خود کرده‌اند.

در «یادم تو رو فراموش» میترا حجار در نقش شهلا جاهد و حسین یاری در نقش ناصر محمدخانی بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان «یادم تو رو فراموش» آمده است: «دامون مربی بر کنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با دختری که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته است، روبه‌رو می‌شود.»

در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، آزاده مهدیزاده، میترا حجار، ماه چهره خلیلی، مازیار فلاحی، خشایار راد و بیتا عطشانی حضور دارند.

منبع: خبرآنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها