یارانه پرداختی برای بیمه درمان تکمیلی رانندگان هدفمند می‌شود

قنادان گفت: با هدفمندسازی پرداخت یارانه ها در سازمان تاکسیرانی، تمام رانندگان مشمول دریافت رایگان بیمه درمان تکمیلی نمی‌شوند.

یارانه پرداختی برای بیمه درمان تکمیلی رانندگان هدفمند می‌شود

سازمان تاکسیرانی پایتخت به دنبال هدفمند کردن یارانه های پرداختی به رانندگان در سال 98 است و یکی از برنامه های در دست بررسی این سازمان حذف طرح بیمه رایگان تکمیلی برای تمام رانندگان تاکسی است بطوری که تنها رانندگان قانون‌مند بتوانند از تخفیف های موجود در این طرح استفاده کنند و هزینه دریافت بیمه درمان تکمیلی را به حداقل برسانند.

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی پایتخت درباره هدفمند کردن یارانه پرداختی به رانندگان تاکسی گفت: پیش‌تر شاهد این موضوع بودیم که سازمان تاکسیرانی به صورت کلی یارانه ای را برای رانندگان تاکسی در نظر می گرفت و این یارانه را بین تمامی رانندگان توزیع می کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی پایتخت افزود: صدور بیمه درمان تکمیلی برای رانندگان جزء مواردی است که سازمان تاکسیرانی برای آن یارانه در نظر گرفته و به آن یارانه می دهد تا هزینه پرداختی رانندگانی که تصمیم به دریافت این بیمه نامه را دارند به کمترین میزان خود برسد.

قنادان ادامه داد: هدفمند سازی یارانه سازمان تاکسیرانی تهران را بر آن داشت که دیگر یارانه پرداختی جهت بیمه درمان تکمیلی رانندگان را بصورت کلی برای تمام رانندگان در نظر نگیرد و از امسال ثبت نام برای دریافت بیمه درمان تکمیلی برای رانندگان رایگان نباشد و رانندگان هزینه ثبت نام و دریافت این بیمه نامه را پرداخت کنند

وی ادامه داد: با اعلام فراخوان جهت ثبت نام بیمه درمان تکمیلی، ثبت نام رانندگان تنها از طریق مراجعه به سایت انجام می‌شود و ما در سایت امکاناتی را پیش بینی کردیم که رانندگان منضبط و قانون‌مند بتوانند از آن استفاده کنند و از تخفیف هایی که سازمان تاکسیرانی برای اجرای طرح دریافت بیمه درمان تکمیلی در نظر گرفته است استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی پایتخت افزود: هنگام ثبت نام رانندگان در سایت، سازمان تاکسیرانی بندهایی را در نظر گرفته شده است که برای نمونه می توان به اخذ پروانه هوشمند فعالیت، نصب برچسب کرایه اشاره کرد که رانندگان می توانند با استفاده از این بندها از تخفیف های در نظر گرفته شده استفاده کنند.

قناداندر پاسخ به این سئوال که آیا با استفاده از تخفیف ها باز هم هزینه ای شامل حال رانندگان تاکسی برای اخذ بیمه تکملی میشود؟ گفت: سازو کاری که سازمان تاکسیرانی برای هدفمند سازی یارانه های پرداختی در بحث بیمه درمان تکمیلی در نظر گرفته است به شکلی است که رانندگان قانون مند می توانند با استفاده از بندهای موجود هزینه بیمه درمان تکمیلی خود را به صفر برسانند و به زبان ساده بیمه درمان تکمیلی برای رانندگان قانون مند می تواند رایگان باشد.

وی ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان ثبت نام طرح بیمه تکمیلی، بیمه تکمیلی برای تمام رانندگان دیگر به صورت رایگان نیست و رانندگان باید هزینه آن را به‌صورت آزاد پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی پایتخت تشریح کرد: سیاست سازمان تاکسیرانی بر این است که با ایجاد طرح‌های تشویقی رانندگان تاکسی را ترغیب به قانونمند شدن کند و همچنین این سازمان در نظر دارد رانندگان قانونمند را شناسایی و با برگزاری جلسه‌هایی با آنها ضمن تقدیر از عملکرد آنها طرح‌های دیگری را در راستای تسهیل شرایط کاری این دسته از اقشار زحمتکش جامعه برنامه‌ریزی و اجرا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها