گوگل کروم به روزرسانی شد / از حالت تاریک تا رمزعبور

نسخه جدید گوگل کروم با ویژگی هایی جدید برای اندرویدی ها در دسترس است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این ویژگی ها، اندرویدی ها به ویژگی هایی مثل حالت تاریک دسترسی دارند.

گوگل کروم به روزرسانی شد / از حالت تاریک تا رمزعبور

حالت تاریک اندروید از مدت ها پیش یعنی در نسخه هفتاد و چهارم کروم که در ماه آوریل منتشر شد وجود داشت اما این حالت برای بسیاری از کاربران مخفی بود یا از وجود این حالت اطلاع نداشتند.

اکنون گوگل در یک حرکت رو به جلو نسخه هفتاد و پنجم کروم را منتشر کرده و با کمک حالت تاریک وضعیت باتری اندرویدی ها را نیز بهتر حفظ می کند. درواقع این حالت باعث می شود نرخ مصرف باتری توسط گوشی های کاربران به حداقل برسد. درواقع به شکل پیش فرض وقتی حالت ذخیره باتری گوشی شما روشن باشد، کروم به صورت خودکار به حالت تاریک تغییر خواهد کرد اما می توانید آن را همیشه روشن یا همیشه تاریک کنید.

اگر اهل مطالعه هستید و نگرانید این وضعیت باعث شود در مطالعه مشکل پیدا کنید، لازم است بدانید که تیم گوگل کروم این مشکل را حل کرده و بنابراین مطاله در حالت تاریک نیز امکان پذیر است. افزون بر این، گوگل یک سیستم ویژه برای رمز عبور به کروم اضافه کرده است و هنگامی که شما بخش رمز عبور را فعال می کنید یک نوار جدید در پایین صفحه ظاهر می شود که می توانید از طریق آن فهرستی از تمام رمزهای ذخیره شده دریافت کنید.

افزون بر این ها کروم ویژگی API Level 2 Web Share را به ارمغان می آورد که با کمک این گزینه، وب سایت ها می توانند فایل ها (مانند تصاویر) را در فهرست جدید اندروید به اشتراک بگذارند. پیش از این، تنها متن و URL ها به این ترتیب قابل اشتراک گذاری بودند.

منبع: انتخاب

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها