تاریخ انتشار بازی FIFA 20 رسما اعلام شد

شرکت الکترونیک آرتز چندی پیش با انتشار یک تیزر کوتاه رسما تاریخ انتشار بازی FIFA 20 و زمان معرفی کامل آن را مشخص کرد.

تاریخ انتشار بازی FIFA 20 رسما اعلام شد

بازی فیفا یکی از محبوب ترین و بهترین آثار شبیه ساز فوتبال است که هر ساله نسخه جدید آن با تغییرات و ویژگی های جدیدی از راه می رسد. با توجه به برگزاری نمایشگاه E3 2019 و رویداد 2019 EA Play طی روز آینده، زمان زیادی به معرفی نسخه بعدی این مجموعه یعنی FIFA 20 باقی نمانده و شرکت EA فردا به طور کامل از این اثر و دیگر عناوین ویدیویی جدید خود رونمایی خواهد کرد.

شرکت الکترونیک آرتز روز گذشته با انتشار یک تیزر کوتاه، رسما عرضه بازی FIFA 20 در ادامه سال جاری را تایید کرد. طولی نکشید که دومین تیزر این عنوان مورد انتظار نیز پیش از برگزاری رویداد EA Play 2019 در دسترس علاقه مندان قرار گرفت که در انتهای آن، شاهد اعلام زمان معرفی و همچنین تاریخ انتشار بازی هستیم.

بر این اساس، بازی FIFA 20 در تاریخ 5 مهر (27 سپتامبر) در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. از آنجا که این عنوان هنوز به صورت کامل معرفی نشده، اطلاعاتی در خصوص پلتفرم های مقصد آن در دسترس نیست، اما با توجه به نسخه قبلی این مجموعه، به نظر می رسد بازی فیفا 20 روی کنسول های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ و همچنین رایانه شخصی عرضه خواهد شد.

نکته دومین تیزر بازی فیفا 20 تنها به اعلام تاریخ عرضه آن محدود نشده و ظاهرا حالت محبوب فوتبال خیابانی در نهایت به مجموعه اصلی فیفا راه می یابد. الکترونیک آرتز در این ویدیو به نمایش صحنه هایی از فوتبال های خیابانی واقعی در شهرهای مختلف جهان نظیر پاریس پرداخته و علاوه بر آن، عبارت مرموز «استادیوم در همه جا است» در جدیدترین توییت این شرکت به چشم می خورد که با جمع بندی این موارد، تا حدودی می توان به وجود حالت فوتبال خیابانی در بازی FIFA 20 پی برد.

وجود تصویری از لوگوی موتور قدرتمند فراست بایت در این تیزر، تمامی شایعه ها در خصوص تغییر موتور سازنده این بازی را رد می کند و ظاهرا این عنوان مشابه نسخه قبلی، به کمک موتور مذکور ساخته شده است. بازی FIFA 20 به همراه دیگر آثار جدید شرکت الکترونیک آرتز در جریان رویداد EA Play به طور کامل معرفی می شود.

منبع: کلیک

1696

حجم ویدیو: 1.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها