5 کشته در یک تصادف مرگبار در کرمان

در پی وقوع دو حادثه تصادف در شب گذشته (17 خرداد ماه) شهر کرمان، 8 نفر کشته و زخمی شدند.

5 کشته در یک تصادف مرگبار در کرمان

دکتر محمد صابری رییس اورژانس 115 کرمان از وقوع یک تصادف در شب گذشته (17 خردادماه) در ساعت 23 و 4 دقیقه خبر داد و گفت: بر اثر برخورد شدید دو خودرو پژو پارس و رانا در بلوار هوانیروز کرمان(قبل از منطقه اختیارآباد) 5 نفر به علت شدت جراحات وارد شده، قبل از رسیدن آمبولانس جان باخته‌اند.

وی رده سنی جان‌باختگان را 10 الی 35 سال که شامل 4 زن و یک پسر بچه اعلام کرد و ادامه داد: تمامی جانباختگان سرنشینان خودروی رانا بوده و تنها مصدوم(زن ۵۰ ساله) این حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ با حال عمومی مساعد به مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر منتقل شد.

همچنین مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از حادثه دیگر که شب گذشته در شهر کرمان به وقوع پیوست خبر داد و اظهار کرد: در بزرگراه امام رضا (ع) یک دستگاه خودرو پژو پارس واژگون شد.

عسکری تعداد مصدومین این حادثه را دو نفر اعلام کرد و افزود: ستاد فرماندهی 125 از این حادثه در ساعت 23و 45 دقیقه مطلع و بلافاصله دو دستگاه خودرو امداد و نجات و اطفاء حریق این سازمان از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام و 2 نفر سرنشین خودرو پژو پارس که به علت شدت حادثه در خودرو محبوس شده بودند، توسط آتش‌نشانان از بین آهن پاره‌ها خارج و اقدامات اولیه پیشگیری از حریق احتمالی هر دو حادثه توسط آتش‌نشانان انجام شد.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها