بازیگران هالیوودی که از بازی با یکدیگر متنفرند!

شاید فکر کنید که دنیای سینما، دنیای ایده آلی است که همه ستاره‌ها با هم خوب و صمیمی هستند، اما واقعیت چیز دیگری است.

بازیگران هالیوودی که از بازی با یکدیگر متنفرند!

در واقع برخی از آنها، با یکدیگر نه تنها رابطه خوبی ندارند بلکه دشمن نیز هستند. تعداد زیادی از خواننده‌های هالیوودی هستند که با هم مشکل دارند و می‌توان گفت چشم دیدن همدیگر را ندارند به طوری که از بازی در یک فیلم با هم خودداری می‌کنند. اگر دوست دارید نام این ستاره‌ها را بدانید، در ادامه همراه مان باشید.

دواین جانسون و وین دیزل

شاید از دور فکر کنید که دواین جانسون، یا همان دراک، و وین دیزل شباهت‌های زیادی با هم دارند، اما از نزدیک آن‌ها دشمن خونی یکدیگرند. آن‌ها آنقدر با هم مشکل دارند که حتی حاضر نیستند در کنار هم بازی کنند. دلیل این ماجرا به سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد، یعنی زمانی که جانسون در حال فیلمبرداری فیلم «The Fast and the Furious» بود. او در پستی در اینستاگرام اش نوشت: «همکار زن من در این فیلم واقعا بد بازی می‌کند، اما من نمی‌توانم این حقیقت را در مورد همکار مَردم بگویم.» از آن زمان به بعد بود که آن‌ها به ندرت در کنار هم دیده شدند. خود جانسون اعتراف کرد: «در بعضی صحنه‌ها ما مجبور بودیم که در کنار هم بازی کنیم، اما حتی در آن شرایط هم هر کدام جدا فیلمبرداری می‌کردیم، چون حاضر نبودیم تو چشم‌های هم زل بزنیم و نقش بازی کنیم.»


جروم فلین و لینا هیدی

احتمالا تو هیچ صحنه‌ای از فیلم «بازی تاج و تخت» جروم فلین و لینا هیدی را در یک صحنه ندیده اید. نه تنها در فیلم، بلکه آن‌ها در پشت صحنه هم با هم در یک جا حضور نداشتند. قهر آن‌ها به سال ۲۰۰۲ باز می‌گردد. ایدی و فلین قبلا با هم در رابطه عاطفی بودند، اما ظاهرا رابطه آن‌ها به خوبی پیش نرفت و پس از آن هم نتوانستند مانند دو دوست معمولی یکدیگر را تحمل کنند.


جولیا رابرتس و نیک نولتی

اگر چه جولیا رابرتس و نیک نولتی در فیلم «I Love Trouble» همبازی بودند، اما رابطه خوبی با هم ندارند. این دو ستاره خیلی رک اعتراف کردند که نمی‌توانند یکدیگر را تحمل کنند. رابطه سرد آن‌ها حتی اعضای گروه فیلمبرداری را نیز عصبی کرد. پس از آن که فیلمبرداری تمام شد، کار آن‌ها به ناسزاگویی کشید. آن‌ها حتی در مصاحبه‌های خود نیز اعتراف کردند که دیگر هیچگاه با هم یک فیلم را بازی نخواهند کرد.


بیل مری و لوسی لیو

طبق گزارشات، بیل مری و لوسی لیو در فیلم «فرشتگاه چارلی» مدام همدیگر را هنگام فیلمبرداری سرزنش می‌کردند و به هم تیکه می‌انداختند. در واقع بیشتر بیل بود که مدام توانایی‌های لوسی را زیر سوال می‌برد و از اعتماد به نفس او کم می‌کرد. آیا چیزی آزار دهنده‌تر این وجود دارد که در حال کار، یکی مدام به چشم تحقیر به تو نگاه کند؟ دعوای این دو ستاره آنقدر بالا گرفت که در «فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر» جای مری با برنی مک عوض شد.


الک بالدوین و شایا لباف

الک بالدوین و شایا لباف در فیلمبرداری «Orphans» درگیری شدیدی با هم پیدا کردند. گویا بالدوین در چند جا، دیالوگ اش را فراموش می‌کند، شایا نیز او را تهدید می‌کند که اگر این بار دیالوگ اش را از یاد ببرد، او کار خودش را بدون توجه به بازی بالدوین ادامه خواهد داد. پس از این درگیری لفظی، بالدیون به کارگردان گفت که شایا را ساکت کند، اما این حرف باعث شد که شایا اخراج شود. همین اتفاق، نفرت میان این دو بازیگر را بیشتر کرد به طوری که آن‌ها هیچگاه در کنار هم دیده نشدند.


سیلوستر استالونه و ریچارد گی‌یر

دشمنی سیلوستر استالونه و ریچارد گی‌یر از فیلم برداری «ارباب فلتبوش» آغاز شد. البته دلیل اختلاف آن‌ها نامشخص است، اما هر چه بوده آنقدر بالا گرفت که در نهایت فرد دیگری جایگزین ریچارد گی یر در آن فیلم شد. پس از آن ماجرا، آن‌ها دیگر در کنار هم و در هیچ فیلمی دیده نشدند.


جرج کلونی و راسل کرو

اختلاف دو ستاره سینما، جرج کلونی و راسل کرو، به سال ۲۰۱۳ باز می‌گردد. کلونی در مصاحبه‌ای گفت: «راسل کرو باید به خاطر فحش‌هایی که به من داد، از من عذرخواهی کند. او بدون هیچ دلیلی ناگهان با من دشمن شد و به من بی احترامی کرد. او یک جا گفت که جرج کلونی، هریسون فورد و رابرت دنیرو وطن فروش اند.»، اما بعد‌ها راسل کرو یکی از آهنگایش را به همراه یک قطع شعرش برای جرج کلونی فرستاد و زیر آن نوشت: «سوتفاهم شده است»، اما گویی کینه‌ای که جرج کلونی به دل گرفت بسیار عمیق‌تر بود تا با یک عذرخواهی تمام شود. این دو ستاره هیچوقت دیگر در کنار هم دیده نشدند.


رایان رینولدز و وسلی اسنایپس

این بار رایان رینولدز بود که ادعا کرد دیگر علاقه‌ای به همکاری با وسلی اسنایپس ندارد. او این حرف را پس از فیلمبرداری فیلم «Blade: Trinity» زد. طبق گزارشاتی که اعضای گروه فیلمبرداری دادند، اختلاف نظر آن‌ها با هم به تدریج و در طول فیلمبرداری شکل گرفت به طوری که آن‌ها حتی سر فیلمبرداری هم چشم دیدن همدیگر را نداشتند و در نهایت رایان نه با خود وسلی که با بدل او بازی می‌کرد!

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها