مقاومت موجب عقب نشینی استکبار شده است/ آمریکا با بن بست مواجه شده و قابل اعتماد نیست

معاون سیاسی سپاه گفت: آمریکایی ها با بن بست مواجه شده و قابل اعتماد نیستند.

مقاومت موجب عقب نشینی استکبار شده است/ آمریکا با بن بست مواجه شده و قابل اعتماد نیست

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه درباره پیشنهاد مجدد آمریکایی ها برای مذاکره اظهار کرد: از زمان خروج آمریکا از برجام و تشدید تحریم ها، ترامپ به دنبال کشاندن ایران پای میز مذاکره بوده تا خواست و اراده آمریکا را بر ملت ایران تحمیل کند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه مقاومت ملت ایران و ایستادگی بر مواضع اصولی موجب عقب نشینی آمریکایی ها شده است، ادامه داد: آمریکا به بن بست خورده و در سال های اخیر نشان داده که در هیچ مذاکره ای قابل اعتماد نیست.


وی با تاکید بر اینکه مسیر ملت ایران استمرار مقاومت و ایستادگی است، افزود: ایران اسلامی به هیچ عنوان در محاسبات خود مذاکره ای با آمریکایی ها را لحاظ نخواهد کرد و مشکلات خود را از طریق راه های دیگر حل می کند.


سردار جوانی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی محکم و استوار ایستاده و از مواضع خود کوتاه نمی آید، یادآور شد: ایران اسلامی فشارها و مشکلات اقتصادی را مدیریت می کند و اقداماتی در جهت رفع مشکلات صورت گرفته و این از برکات مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار است.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه برای کاهش نیازمندی ها به خارج از کشور اقدامات خوبی در شرکت های دانش بنیان صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: تمامی محاسبات آمریکایی ها از ملت ایران کاملا غلط بوده و بر همین اساس موضوع مذاکرات پیش‌شرط را مطرح می کنند.

سردار جوانی با بیان اینکه دست برتر مقاومت را در منطقه می بینیم، یادآور شد: همانطور که دیدیم ،رژیم صهیونیستی در کمتر از ۴۸ ساعت تسلیم نیروهای مقاومت فلسطین در منطقه شد.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه جبهه مقاومت در منطقه معادلات میدانی و قدرت را به نفع خود تغییر داده است، اضافه کرد: خروش ملت ها در روز قدس نشان از شکست طرح معامله قرن از قبل را دارد و نمی تواند شرایط استکبار را در منطقه تغییر دهد.

سردار جوانی در پایان با بیان اینکه آمریکایی در مسیر ناکامی ها پیش می روند، خاطر نشان کرد: سیاست های استکبار در منطقه با شکست مواجه شده و محاسبات آنها از کشورمان غلط از آب در آمده و ایران اسلامی تحت هیچ شرایطی با آمریکایی ها پای میز مذاکره نخواهد رفت‌.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها