نادال با غلبه بر فدرر به کسب دوازدهمین قهرمانی‌اش نزدیک‌تر شد

ستاره تنیس اسپانیا در دوئلی تماشایی با رقیب سوئیسی دیرینه خود، موفق شد او را شکست دهد و به فینال رقابت‌های آزاد فرانسه راه پیدا کند.

نادال با غلبه بر فدرر به کسب دوازدهمین قهرمانی‌اش نزدیک‌تر شد

در جذاب‌ترین مسابقه این فصل تنیس آزاد فرانسه و در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، از ساعت 15:30 امروز (جمعه - به وقت تهران)، دو تنیسور سرشناس جهان، رافائل نادال و راجر فدرر که به ترتیب در رده‌های دوم و سوم رنکینگ جهانی قرار دارند به مصاف هم رفتند و این مسابقه را نادال با نتیجه 3 بر صفر برد تا مقتدرانه راهی فینال شود.

نادال که نه تنها مدافع عنوان قهرمانی بلکه با 11 قهرمانی پرافتخارترین تنیسور تاریخ تنیس آزاد فرانسه محسوب می‌شود، ست‌های اول تا سوم این مسابقه را به ترتیب با نتایج 6 بر 3، 6 بر 4 و 6 بر 2 به سود خود به پایان رساند و اولین فینالیست این فصل از رقابت‌ها شد.

فدرر اگرچه بازی را خوب شروع کرد، اما در ادامه به خاطر ارتکاب اشتباهات متعدد امتیازات زیادی را از دست داد و بعد از شکست در دومین ست هم اُفت محسوسی در قوای جسمانی و انگیزه او برای بازگشت به بازی مشاهده شد و به این ترتیب بار دیگر در زمین‌های رُسی مغلوب حریف اسپانیایی خود شد و طلسم ناکامی‌هایش برای غلبه بر نادال در تنیس آزاد فرانسه پابرجا ماند.
نادال برای شناختن آخرین حریف خود در این رقابت‌ها باید منتظر بازی دوم مرحله نیمه نهایی بماند، که در آن مرد شماره یک تنیس جهان، نواک جوکوویچ به مصاف دومنیک تی‌یِم اتریشی می‌رود. این مسابقه از ساعت 18:30 امروز به وقت تهران آغاز می‌شود.

نادال با پیروزی در این بازی آمار مصاف‌های رودرروی خود مقابل فدرر را ارتقا داد. این بیست‌و‌چهارمین برد او در سی‌و‌نهمین مصاف روردرو با فدرر بود.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها