واکنش پلیس به ناهنجاری های اخلاقی برخی گردشگران در سد لفور

پلیس مازندران نسبت به انتشار تصویری از ناهنجاری ها از سوی برخی گردشگران در سد لفور واکنش نشان داد و اعلام کرد: مسئول بخش خصوصی سد لفور توسط دادستانی احضار شده است.

واکنش پلیس به ناهنجاری های اخلاقی برخی گردشگران در سد لفور

مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران در خصوص انتشار تصویری از حضور گردشگران با وضعیت نامناسب در سد لفور در شهرستان سوادکوه شمالی ضمن بررسی همه جانبه موضوع اظهار داشت: برای پاسخگویی به مطالبات مردمی و حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی مراتب را سریعاً از طریق پلیس امنیت عمومی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی پیگیری کرد.

همچنین در اطلاعیه پلیس مازندران آمده است: برابر بررسی‌های به عمل آمده متولی و مسئولیت حوزه سرزمینی سدلفور برعهده آب منطقه‌ای مازندران بوده و حضور گردشگران در آب مربوط به بخش خصوصی است اما با شناسایی مسئول بخش خصوصی، این فرد توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه، شمالی احضار شد.

پلیس مازندران امنیت اخلاقی را خط قرمز پلیس دانست و عنوان کرد و پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اخلاقی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی برخورد با بدحجابی و بی حجابی زنان و مردان متولی مشخصی ندارد و همه پشت کلمه امر به معروف و نهی از منکر قایم شده اند و کار به سلیقه کشیده شود کم کم باید انتظار مثل این داستان و بلکه بدتر از این را هم داشت سگ بازی خانم بازی دور دور قلیان کشیدن و گسترش قهوه خانه ها شلوارهای کوتاه زنان شلوارهای پاره زنان و مردان خالکوبی اگر باز هم بگویم می گویند چه آدم بیکاری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها