هدف گذاری جدید هوآوی برای شکست سامسونگ

شرکت هوآوی به تازگی از تجدید نظر در اهداف فعلی خود و تمرکز بیشتر روی مسائل داخلی به جای رقابت با سامسونگ خبر داده است.

هدف گذاری جدید هوآوی برای شکست سامسونگ

بر هیچکس پوشیده نیست که هوآوی چقدر دوست دارد رقیبان خود را یک به یک پشت سر گذاشته و از آن‌ها جلو بزند. اکنون بزرگ‌ترین رقیب این شرکت، سامسونگ است که لقب بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده تلفن همراه جهان را از آن خود کرده است.

اما همان طور که می‌دانید اخیرا آمریکا تحریم‌هایی برای هوآوی در نظر گرفته است که باعث شده موقعیت این شرکت در جهان متزلزل شود. به همین دلیل هوآوی در حال بررسی دوباره هدف خود برای کنار زدن سامسونگ و صدرنشینی است.

براساس صحبت‌هایی که مدیرعامل شرکت زیرمجموعه هوآوی، یعنی آنر کرده است در حال حاضر هوآوی به دنبال رسیدن به اهداف داخلیخود است. این فرد اضافه کرد که اکنون بسیار برای گفتن این که آیا این شرکت چینی توانایی رسیدن به اهداف خود را دارد بسیار زود است همچنین همه چیز درباره این شرکت این روزها خوب به نظر نمی‌رسد.


بر طبق منابعی که به این موضوع مرتبط هستند شرکت تایوانی Foxconn که دستگاه‌های دو شرکت دیگر اپل و سامسونگ را نیز مونتاژ می‌کند، اخیرا خط تولید هوآوی را از کار انداخته است. این اتفاق به دلیل کاهش ناگهانی تقاضای مردم به دلیل تحریم آمریکا علیه هوآوی صورت گرفت.

در حال حاضر مشخص نیست که کاهش تولید دستگاه‌های هوآوی موقت یا بلند مدت است اما این اتفاق می‌تواند Foxconn را به صورت منفی تحت تاثیر قرار دهد. دلیل اصلی آن هم این است شرکت Foxconn پیشتر برای تولید محصولات هوآوی که روز به روز نیز تقاضای مردم برای خرید آن‌ها بیشتر می‌شد، کارگر جدید استخدام کرده بود.

یکی از تحلیلگران به‌نام دنیای فناوری اخیرا پیش‌بینی کرده است که کاهش قابل توجه در فروش محصولات هوآوی در سال جاری میلادی رخ خواهد داد. بهترین سناریویی که ممکن است برای هوآوی رخ بدهد این است که این شرکت بتواند تا انتهای امسال بین ۲۴۰ الی ۲۵۰ میلیون دستگاه به فروش برساند. این مقدار از تخمینی که پیشتر درباره فروش تعداد محصولات هوآوی تا آخر امسال زده شده بود حدود ۳۰ میلیون کم‌تر است. البته اگر این شرکت نتواند سیستم عامل انحصاری خود را تا پایان سال عرضه کند، محموله‌های هوآی می‌تواند به حدود ۱۸۰ میلیون دستگاه برسد که باز هم کمتر از تخمین فعلی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بهنام بینام
    0

    شرکت سامسونگ طرح زمینه توسط شخص من تولیدشده چرا بدون اجازه استفاده کردید؟باید خسارت رو بدهید.پول نه.شما مجرمیت.جواب ندارید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها