تاریخ انتشار و قیمت‌گذاری Google Stadia مشخص شد

با توجه به اینکه تا پوشش زنده‌ی کنفرانس Stadia Connect زمانی باقی نمانده است، ولی با این حال اخباری در رابطه با قیمت‌گذاری و نسخه‌ی پایه پلتفرم جدید شرکت گوگل اعلام شده است.

تاریخ انتشار و قیمت‌گذاری Google Stadia مشخص شد

پس از اینکه در کنار اخبار رایگان شدن بازی Destiny 2 توسط یک وب‌سایت خارجی اشاره‌ای به انتشار پلتفرم استیدیا در ماه نوامبر سال جاری شد، حال نوبت به وب‌سایت معتبر دیگری رسید که مهر تایید دیگری بر این خبر بگذارد. در طی این خبر بیان شد که پلتفرم گوگل استیدیا در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) در ۱۴ کشور منتشر خواهد شد و نسخه پایه‌ی آن تحت عنوان Founder's Edition با قیمت ۱۶۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. این هزینه مربوط به یک عدد کنترلر، دستگاه پخش Chromecast Ultra، بازی Destiny 2 و یک اشتراک سه ماهه خواهد بود. برای اجرای بازی‌ها با کیفیت ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیاز به Stadia Pro خواهید داشت که قیمت آن ۱۱٫۹۹ دلار به ازای هر ماه بوده و شامل بازی‌های «قدیمی» می‌شود. لازم به ذکر است که بازی‌های جدید باید به صورت جداگانه خریداری شوند.

در شروع کار پلتفرم استیدیا به Chromecast Ultra نیاز خواهد داشت، ولی در آینده برای تمام سیستم‌های گوگل مجهز به گوگل کروم قابل استفاده خواهد بود. لیست بازی‌هایی که در شروع کار قابل خریداری و بازی هستند به قرار زیر است:

Destiny 2
Assassin's Creed Odyssey
The Division 2
DOOM
Tomb Raider
Rise of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider

منبع: گیم فا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها