«انتقام جویان» به سرنوشت «بازی تاج و تخت» دچار شد

هواداران فیلم‌های سینمایی مارول برای نجات یکی از شخصیت‌های محبوب این فیلم خواستار پایان‌بندی مجدد آن شدند.

«انتقام جویان» به سرنوشت «بازی تاج و تخت» دچار شد

طرفداران مارول درخواستی برای جایگزین کردن پایان فیلم سینمایی «انتقامجویان: پایان بازی» ارائه داده‌اند. اگر هنوز این فیلم سینمایی را مشاهده نکرده‌اید از خواندن ادامه این مطلب خود داری کنید.

با وجود اینکه این فیلم نظر مثبت منتقدین و مخاطبان را به خوبی به خود جلب کرد، تعدادی از بینندگان «انتقام جویان» در واکنش به مرگ شخصیت محبوب خود ناراحتی خود را ابراز کردند. شخصیت مرد آهنی در این فیلم (که با نام تونی استارک نیز شناخته می‌شود و توسط رابرت داونی جونیور بازی می‌شود) از شخصیت‌های محبوب به حساب می‌آید.

طرفداران مارول می‌گویند: این شخصیت سزاوار چنین مرگی نبود و این اصلا عادلانه نیست. تقریبا تمام اتفاقات این فیلم سینمایی پیرامون این شخصیت رقم خورده است و نقشی به این مهمی قطعا شایسته زنده ماندن بوده است. نامه درخواست این هواداران در مدت کوتاهی به حدود ۳۶هزار امضا رسید و در آن دلایل خود برای ایجاد این درخواست و همچنین راه‌هایی که می‌توانند مرد آهنی را به سینما بازگردانند ارائه کرده‌اند. اما در این بین نیز عده‌ای معتقد هستند که این بخش از داستان به خوبی تنظیم شده و مرگ مناسبی به عنوان خداحافظی با این شخصیت در نظر گرفته شده است، ولی با این حال باز هم از زنده ماندن این شخصیت محبوب استقبال کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها