لحظه فرود اضطراری هواپیما در ساحل دریا! +فیلم

خلبان یک فروند هواپیمای کوچک به علت نقص فنی مجبور به فرود در ساحل نیوجرسی شد.

لحظه فرود اضطراری هواپیما در ساحل دریا! +فیلم

خلبان یک فروند هواپیمای کوچک پس از آنکه این هوایپما حین پرواز در نزدیکی سواحل نیوجرسی آمریکا دچار نقص فنی شد اقدام به فرود اضطراری کرد. این حادثه در ساعت ۸:۳۵ صبح روز شنبه رخ داد و در لحظه فرود تنها خلبان هواپیما در آن حضور داشت. در حالی که خلبان هواپیما دچار آسیب نشد، اما به این هواپیما حین فرود خساراتی وارد شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه فرود این هواپیما در کنار ساحل را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این هواپیما پس از نشستن و طی چند صد متر ناگهان پس از برخورد پروانه آن به زمین واژگون می‌شود. هنوز مشخص نیست چرا خلبان هواپیما که هویتش اعلام نشده است تصمیم گرفت هواپیما را در ساحل بر زمین بنشاند.پس از این حادثه متخصصان اداره هوانوردی فلوریدا به محل فراخوانده شدند تا علت سقوط هواپیما را مورد بررسی قرار دهند.

گفتنی است؛ فرود ناخواسته این هواپیما در سواحل نیوجرسی در حالی رخ داد که چهارشنبه نیز سقوط یک هواپیمای دیگر در منطقه کیپ می‌ واقع در ایالت نیوجرسی خبرساز شده بود. این هواپیمای Mooney M۲۰J تک موتوره در ساعت ۸ صبح از فرودگاه ترنتون رابینس ویلا در رابینس ویلا پرواز کرده بود که پس از بروز نقص فنی در منطقه کیپ می سقوط کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

حجم ویدیو: 4.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها