تعلل واردکنندگان در تحویل نهاده های دامی

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از تاخیر تاجر معروف نهاده های دامی در تحویل این اقلام انتقاد کرد و گفت: ۵.۵ماه است که پول نهاده ها راپرداخته کرده ایم اما هنوز بخشی از آنها را نگرفته ایم.

تعلل واردکنندگان در تحویل نهاده های دامی

سید احمد مقدسی با بیان اینکه تاجر معروف نهاده‌های دامی، از تحویل بار به تولیدکنندگان خودداری می‌کند، گفت: ما حدود ۵.۵ ماه است که پول نهاده‌های را پرداخت کرده‌ایم اما هنوز بخشی از آن را تحویل نگرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: هم اکنون تولیدکنندگان نقدینگی اضافه برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز دام‌های خود از جای دیگر را ندارند و مجبورند به آنها علف و چیزهای دیگر بدهند تا از گرسنگی تلف نشوند.

مقدسی گفت: این تاجر هر روز به یک بهانه از تحویل نهاده‌ها خودداری می‌کند و اخیراً نیز بحث کامیون را بهانه کرده است.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی گاوداران اضافه کرد: ما تاکنون ۳۱۰ هزار کیلوگرم سویا خرید کرده‌ایم که ۱۵۲ هزار و ۷۴۰ کیلوگرم آن را تحویل داده و ۱۵۷ هزار و ۲۶۰ کیلوگرم آن باقی مانده است.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود درباره خرید توافقی شیرخام نیز گفت: شیرخام فعلاً خرید توافقی نمی‌شود و به قیمت کیلویی حدود ۲,۲۰۰ تومان از دامداران خریداری می‌شود.

وی افزود: نرخ پایه این کالا ۲ هزارتومان است به اضافه کرایه حمل و جوایز بهداشتی که به آن افزوده می‌شود.

تعلل واردکنندگان در تحویل نهاده های دامی

منبع: مهر

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    تولید کنندگان انحصاری واردکنندگان انحصاری وامها انحصاری بابا خجالت بکشید خوب مرگ رو هن انحصاری خودتون کنید !!!!معنای انحصار یعنی رانت و برهم زدن بازار بنفع عده ای . اصلا بیایید یک کار کنید هم واردات آزاد باشه هم صادرات . فقط دولت گمرکی بگیره تا بازار تعدیل بشه ما مجبوریم با دنیا هماهنگ بشیم یا دنیا با ما هماهنگ بشه ؟! یارانه ها هم که باعث دزدی هستند .کشور ارزان و بیصاحب مثل ایران تو دنیا نیست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها