آغاز رویاپردازی یوز‌های جوان در سرزمین تزار‌ها

تیم ملی فوتبال جوانان ایران باید در نخستین مسابقه در تورنمنت سن پترزبورگ به مصاف روسیه B برود.

آغاز رویاپردازی یوز‌های جوان در سرزمین تزار‌ها

تیم ملی فوتبال جوانان ایران که با هدایت سیروس پورموسوی در تورنمنت روسیه با تیم‌های آرژانتین، ارمنستان و روسیه B همگروه است، امشب (چهارشنبه) نخستین بازی خود را مقابل روسیه B برگزار می‌کند.

این تیم که در آخرین بازی خود مقابل پاس تهران در بازی تدارکاتی به پیروزی ۴ بر صفر رسید، با ۲۰ بازیکن راهی روسیه شدند تا بازی‌های خود را برگزار کنند.

اسامی ملی پوشان جوان به شرح زیر است:

علیرضا اسدآبادی، محمد رضا باقری، علیرضا رستمی جو، حسین زواری، علی زارع، علی بابایی، حسین نخودکار، سعید آهنی، حسین شاوردی، احمد رضا جلالی، علیرضا باویه، حسین بیژنی، سید رضا موسویان، علی اصغر صادقی نسب، محمد رضا محرمی، مهرشاد یزدانی سنگده، علی سبحانی، یاسین سلمانی، محمد رضا عسگری و آریا برزگر.

این مسابقات با ۱۲ حضور تیم برگزار می‌شود و درحالیکه در ابتدا ایران با آرژانتین، ترکیه و یونان همگروه بود، اما جدول مسابقات تغییر کرد و شاگردان پورموسوی باید با روسیه B، آرژانتین و ارمنستان تقابل کنند.

تنها موردی که می‌تواند به ضرر شاگردان پورموسوی باشد، فاصله دور هتل تا محل تمرین است که سبب می‌شود تا بازیکنان و اعضای تیم برای هر جلسه تمرین، حدود ۴-۵ ساعت در مسیر رفت و برگشت باشند.

تیم ملی جوانان با شرکت در تورنمنت سن پترزبورگ در صدد است تا شرایط بازیکنان در مسابقات بسنجند و سپس آماده رقابت‌های مقدماتی جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۲۱ شوند. درحال حاضر جام جهانی زیر ۲۰ سال در لهستان درحال برگزاری است، اما به دلیل اینکه ایران با هدایت فرهاد پورغلامی در مسابقات مقدماتی حذف شد در لهستان حضور ندارد، اما امیدوارست با هدایت پورموسوی به دوره بعدی برسد.

سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان در این باره بیان کرد: شرایط و امکانات خوبی را در این اردو شاهد هستیم. دیروز هم یک جلسه تمرینی در کمپ اسپارتاک که محل اردوی تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ بود، برگزار کردیم که سبب ایجاد انگیزه در بین بازیکنان شد. تنها مشکل دورى محل تمرین تا محل اقامت تیم است.

او افزود: اولویت ما در این تورنمنت اول شناخت بازیکنانمان خودمان است و اینکه آن‌ها بتوانند جواب اعتماد مارا در این مسابقات بدهند و الویت بعدی نتیجه گیری در این بازی‌ها خواهد بود. مى خواهیم مسابقات را در گام اول با یک نمایش شایسته آغاز کنیم و به طور طبیعی شناخت زیادى از تیم روسیه B نداریم، اما تلاش مى کنیم بهترین عملکرد خودمان را در اولین بازى داشته باشیم.

این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم روشنا آرما برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها