ستاره تیم ملی کره مقابل ایران بازی می‌کند

سون هیونگ مین به اردوی تیم ملی کره جنوبی اضافه شد و مشکلی برای دیدار با شاگردان مارک ویلموتس ندارد.

ستاره تیم ملی کره مقابل ایران بازی می‌کند

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دیدار تدارکاتی باید رو در روی کره جنوبی قرار بگیرد که قرار است این دیدار ۲۱ خرداد در سئول برگزار شود.

اردوی اخیر تیم ملی کره جنوبی از دوشنبه آغاز شد، اما «سون»، کایپتان و ستاره این تیم که همراه با تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت با یک روز تاخیر سه شنبه شب به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شد و زیر نظر «پائولو بنتو» سرمربی تیم به تمرین پرداخت.

کره جنوبی در دو فیفا دی آینده ۲ بازی دوستانه در مقابل استرالیا و ایران در پیش خواهد داشت. اولین بازی دوستانه کره روز جمعه این هفته مقابل استرالیا خواهد بود و «بنتو» اعلام کرده که «سون» می‌تواند در این بازی به میدان برود و همچنین برای دیدار با شاگردانمارک ویلموتس مشکلی ندارد.

«سون» در این باره بیان کرد: حس خیلی خوبی دارم و معتقد نیستم که دارم بیش از حد بازی می‌کنم. پس از این ۲ بازی دوستانه وقت آزاد برای استراحت خواهم داشت و بنابراین از این لحاظ به نظرم مشکل خاصی نیست.

او افزود: اگر مربی تیم ملی از من بخواهد در پست دفاع وسط بازی کنم، همان جا بازی خواهم کرد. من آماده‌ام تا خودم را قربانی تیم ملی کنم و برایم مهم نیست در کجای زمین بازی می‌کنم. شک ندارم مربی من را در پستی به بازی خواهد گرفت که بیشترین نفع را برای تیم داشته باشد.

لازم به ذکر است، تیم ملی ایران برای دیدار با کره روز جمعه راهی سئول خواهد شد تا به مصاف شاگردان «بنتو» برود. ۲ تیم برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها