امام (ره) و رهبری با استکبارستیزی منافع اسلام را محقق کردند

رئیس دانشگاه جامع امام حسین گفت: روش و سیره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در استکبار ستیزی و عدم پذیرش ظلم، منافع کشور و جامعه اسلامی را کامل محقق کرده است.

امام (ره) و رهبری با استکبارستیزی منافع اسلام را محقق کردند

سردار حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین، درباره روش و سیره امام و رهبری در عدم سازش با دشمن و اینکه این بینش تا چه اندازه منافع کشور را تأمین کرده است گفت: روش و منش رهبر معظم انقلاب دقیقاً همان روش و منش امام خمینی (ره) است و با بررسی‌های که در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انجام داده شده این شیوه و منش موجب رشد و تعالی ایران شده است.

وی افزود: شباهت رفتاری امام خمینی (ره) با مقام معظم رهبری به دلیل این است که هر دوی این بزرگان از یک منبع ارتزاق می‌کنند و آن اسلام ناب است، این عزیزان مصداق کامل اشدا علی الکفار رحما بینهم هستند.

سردار حسنی آهنگر در ادامه با تاکید بر اینکه سبک و روش مقام معظم رهبری، دقیقاً همان روش و منش امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: روش و سیره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در استکبار ستیزی و عدم پذیرش ظلم منافع کشور و جامعه اسلامی را کامل محقق کرده است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین افزود: مطمئناً به هیچ وجه در دایره معادلات دنیای غرب منافع ملت ما اولویت نیست اما با منشی که رهبر معظم انقلاب اتخاذ کرده اند تمامی منافع کشور تحقق یافته است، مصداق آن هم گزارش‌های است که از سوی سازمان‌ها و اندیشکده های بین المللی که منتشر شده است. در بررسی موئلفه های اصلی که مؤلفه‌های قدرت ملی کشورها محسوب می‌شود مانند حوزه آموزش، توسعه، آموزش و سلامت که سازمان ملل هر پنج سال منتشر می‌کند ایران رشدی معادل ۱.۶ دهم بیش از میانگین رشد جهانی را دارد که نشان می‌دهد منافع کشور تأمین شده است.

سردار حسنی آهنگر در پایان با اشاره به نفوذ منطقه‌ای ایران، خاطر نشان کرد: اگر به گستره نفوذ منطقه‌ای ایران نگاه کنیم می‌بینیم شعاع اثر انقلاب اسلامی از منطقه نیز فراتر رفته است، این در حالی است که در گذشته محدود به مرزهای کشور بود، نفوذ منطقه‌ای ایران و نقش آفرینی در معادلات منطقه‌ای و جهانی نیز ثابت می‌کند منافع کشور تأمین شده است و سنگرهای یکی بعد از دیگری در حال فتح است و ان شاالله آینده درخشانی در انتظار ملت ایران است.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها