پایان مهمانی خدا؛ فردا عید فطر است

هلال ماه شوال رویت شد.

پایان مهمانی خدا؛ فردا عید فطر است

ستاد استهلال در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به رؤیت شدن ماه شوال فردا چهارشنبه عید فطر است.

نماز عید سعید فطر فردا در تهران به امامت رهبر معظم انقلاب ساعت هشت و سی دقیقه صبح در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در آستانه عید سعید فطر، آیات عظام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، مکارم شیراز ی، نوری همدانی، علوی گرگانی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، سبحانی، جوادی آملی و سیستانی با صدور اطلاعیه‌ای میزان زکات فطریه را برای مؤمنان روزه‌دار اعلام کردند.

منبع: صدا و سیما

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • زعفای این مملکت
    0

    شما ببخشید ملتو چی فرض کردید حلال ماه دیروز تاریخ14/3/98باگوشی موبایل رویت شده بود.پس عید فقط به سیاستمداران مملکت ما مبارک چون عید امروز بود نه فردا

  • بی نشان
    0

    سلام بزرگواران ماه دو شبه است ستاد استهلال معجزه فرموده اند امشب دوم شوال است شخصاً ماه را رؤیت کردم همانطور که اول ماه را اشتباه کردند آخرش را هم گل کاشتند حیف این همه هزینه که صرف این ستاد میشه،؟!

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا اگر اعلام نمیشدجای تعجب داشت حلال ماه دوم شوال روآسمان درحال درخششه کلا ایران یک روز عقبه از دنیا

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ما را به جنگ فرستادن ،،وعده حوری قوری بهشت دادن و هزاران افسوس بهتر ین دوستان ما فدای سیاست،،سیاست مداران دزد شد،و،،امروز این آقایان،، لاکچری،،کسی را نمی شناسند،،

  • کاربر ناشناس
    0

    این بدترین تیتری است که زده اید "پایان میهمانی خدا "یعنی چه !از این ببعد میخاهیم رزق کی رو بخوریم در زمین کی زندگی کنیم ؟!نعوذبالله.

  • کاربر ناشناس
    0

    بنویس پایان ماه ویژه رحمت . باز هم بیایید از رحمت خدا نومید نباشید شاید به اندازه ماه مبارک عنایت نکند ولی بازهم فقط خودش را داریم.

  • ناشناس
    0

    با تدبر در نعمتهای بی کران نهان و آشکار روزمره خداوند که بشر در طول عمر از آنها برخوردار است کم لطفی است که میهمان بودن همیشگی یک عمر نزد خدا را در یک ماه منحصر ببینیم؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها