خبرفوری بررسی می‌کند؛

بازخورد توییتر به یک خبر شوکه‌کننده/ نجفی ترند شد/ ۴۷ درصد کاربران توییتر قتل میترا استاد را سیاسی دانستند

قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر بازتاب بسیاری داشت.

بازخورد توییتر به یک خبر شوکه‌کننده/ نجفی ترند شد/ ۴۷ درصد کاربران توییتر قتل میترا استاد را سیاسی دانستند

به گزارش خبر فوری ، هفته گذشته خبر قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی شهردار سابق پایتخت علاوه بر جنجالی که در فضای عمومی کشور برپا کرپ در مدت کوتاهی به ترند شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر تبدیل شد.

بررسی نظر کاربران توییتر توییت‌های مورد اقبال کاربران (با تعداد لایک بیش از ۳۰۰) بسیار قابل توجه است به گونه‌ای که نتایج بررسی نشان‌دهنده بهت و تعجب در میان بیش از یک‌چهارم توییت‌های پرطرفدار است.

۴۷٪ توییت‌ها قتل را با رویکرد سیاسی تحلیل کرده یا نوشته‌هایی خطاب به یکی از جریانات سیاسی (عموما اصلاح‌طلبان) نوشتند و بازتاب گسترده موضوع در صداوسیما توسط ۲۶٪ کاربران مورد توجه قرار گرفت.

از این میان ۶٪ توییت‌ها درباره در دست گرفتن اسلحه نجفی توسط گزارشگر بوده است.

برخورد پلیس با موضوع نیز مورد توجه کاربران بوده و ۲۰٪ توییت‌های محبوب به تفاوت در برخورد با مجرمان اشاره کردند البته از این میان ۱۶٪ محتوا به چای نوشیدن نجفی در اداره آگاهی پرداختند.

در این موج تا ظهر یازدهم خرداد بیش از ۱۸٫۰۶۰ کاربر فعال توییتری مشارکت داشته و با انتشار ۷۹٫۲۰۰ توییت بیش از ۷۵۰٫۰۰۰ لایک دریافت کردند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • تینا
    0

    سیاسی که چی که اقا جنایتش بی پاسخ بزاره واقعا که ولله تا باهم عکس سلفی میانداختن سیاسی نبود حالا سیاسی شد برید فضای مجازی بخونید ببینید از این دست جنایت چقدر زیاد شده چرا یک عده میخوان قبح شکنی کن ولله بخدا مسوولن اخلاق درجامعه خیلی افت پیدا کرده وخیانت زیاد شده برید روی این مسایل کارکنید اون وقت کسی جرات اینجور کاررا رو نداره

    نظرات شما -
    • Poj
      0

      امثال تو تلاش نکنن خیانت اصلاحطلب هارو پوشش بدن چون ملت اگاه تر از این حرف هاست.

  • سارا
    0

    معلومه که سیاسیه و یه کاسه ای زیر نیم کاسه است .

  • داود هنرمند
    0

    فقط میتونم بگم آقای نجفی مورد حمله به گروه سیاسی قرار گرفته همونایی که مترسیدند دستشون از آخور انقلاب کوتاه بشه کارشون مورد تایید نیست ولی برای همه روشنه چیشده مگه میشه در روزی که به امام جمعه به اون شکل به قتل میرسه یا رییس آگاهی فلان استان به شهادت میرسه رسانه ملی به مملکت جنجال درست کنه حتما دستهای سیاسی پشت این ماجرا ست

  • Poj
    0

    معلومه سیاسیه. زن بدبختش اخرین پست هاش رو گذاشته برید ببینید چی نوشته. نوشته نمیخواد دیگه در برابر ظلم سکوت کنه زن بیچاره میخواسته خیانت اصلاحطلب ها به انقلاب و کشور رو رو کنه که از جریان اصلاحات دستور میرسه به نجفی که زنشو بکشه. خدا میداند چه خیانت بزرگی کردن اصلاحطلب ها که اینقدر شدید به لرزه افتادن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها