واکنش اینستاگرامی مطهری به قتل همسر نجفی/در کشور پرستوهایی هستند که بر گرد سیاسیون به پرواز در می‌آیند

علی مطهری در صفحه اینستاگرام خود از نحوه پوشش خبر قتل همسر دوم نجفی در صداوسیما انتقاد کرد.

واکنش اینستاگرامی مطهری به قتل همسر نجفی/در کشور پرستوهایی هستند که بر گرد سیاسیون به پرواز در می‌آیند

علی مطهری در مطلبی اینستاگرامی به دو نکته درباره قتل همسر دوم نجفی اشاره کرده و نوشته است؛

در ارتباط با ماجرای آقای دکتر نجفی دو نکته قابل توجه است:

اول این که صدا و سیما که معمولاً حوادث جنایی را منعکس نمی‌کند با ذوق‌زدگی و خوشحال از ضربه زدن به رقیب سیاسی به انعکاس کامل آن پرداخت و تنها زمانی که ندایی از مقام رهبری به او رسید دست از این عمل ناجوانمردانه خود برداشت و ناگهان سیر اخبار درباره این حادثه متوقف شد. ظاهراً خود مسئولان این سازمان قبح این گونه رفتارها را درک نمی‌کنند و حتما باید ندایی از بالا برسد.

و دوم این که از اخبار رسیده و خصوصا سخنان خود آقای نجفی معلوم شد که افرادی در کشور پرستوهایی دارند که گاهی بر گرد سیاسیونی که منتقد یا مخالف به شمار می‌روند به پرواز درمی‌آورند و آنگاه فیلم و عکس تهیه می‌کنند برای بستن دهان او و حذف وی از صحنه سیاست، غافل از این که اگر این روشها در دنیا مرسوم و رایج است و مجاز شمرده می‌شود، برای یک مسلمان مجاز نیست بلکه حرام است. تجسس در امور داخلی زندگی مردم از نظر اسلام مجاز نیست حتی برای یک هدف مقدس. در اسلام برای رسیدن به یک هدف مقدس نمی‌توان از یک وسیله نامقدس استفاده کرد. نمی‌توان برای حفظ نظام از هر وسیله‌ای استفاده کرد و با آبروی مردم بازی کرد. امیدوارم ماجرای آقای نجفی نقطه شروعی برای ترک این روشها باشد.

واکنش اینستاگرامی مطهری به قتل همسر نجفی/در کشور پرستوهایی هستند که بر گرد سیاسیون به پرواز در می‌آیند

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • روشن
    0

    اگر چه کار صدا و سیما خالی از اشکال نیست ولی اگر ورود بموقع کنند یه بهانه میگیرند اگر خبر پوشش نده میگن شما سبب میشن مردم از دشمنان خبر رو پیگیری کنند! اما پرستوها به اصطلاح شما اینکه توجیه کننده رفتار برخی روساء همفکر و کیش خودتون باشه خیلی رو میخواد آقای مطهری! ایشون که با اون خانم ازدواج کرده بودند اولا و دویماً مگه همسر کشی اون با این فضاحت توجیه داره؟ سیّمون جرا شما راجع به گرونی و اقتصاد و این مشکلاتی که هم حزبی های اصلاح طلب شماها ببار آوردن افاضاتی نمی کنید؟

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      دست صدا وسیما دردنکنه وگرنه مردم ازکجا می فهمیدند برخوردآگاهی با آقای نجفی چگونه بوده،مردم بایدبدانندتاانتقادکنندوگرنه بتدریج دیکتاتوری حاکم می شودوقانون می ماندبرای بدبخت وبیچاره ها،وگرنه چطوریه که این حضرات دراین مقطع یک دفعه به یاد پرستوها می افتند!با این کارشون مردم رابیشترحساس می کنندمردم ایران ازقتل بخصوص قتل همسر ودزدی بیشترازهرجرم دیگری بیزارندبرای مثال دیده ایدحتی کسانی که آدمهای صالحی نیستندوقتی می خواهندازخوددفاع کنند می گویندمگرآدم کشتم؟ویا مگرازدیوارکسی بالا رفتم؟

  • بی
    0

    برای امثال برخی مسولان کشور ما پرستو لازم نیست با کلاغ هم کار راه میفته تو خودت هم فکر نمیکنم مرده پاکی باشی ااقای مطهری گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل مردک زده زنه رو کشته حالا همه هم پالگیاش میخوان براش ماست مالی کنن ،فکر کن همچین اتفاقی زمان شاه برای یکی از مسولان اون زمان میفتاد کتابها براش مینوشتند داستانها نقل میکردن ،خدایا پناه میبرم به خودت از سیاست وسیاستمداری که شیخ و شاهم نمیشناسه

  • تینا
    0

    خجالت اور ننگ اور ترین حرفی که تو این چند روز زبان اقایون به اصطلاح نماینده شنیدم حتی اززبان پسر اقای مطهری بعید این حرفا من به حزب وسیاست کاری ندارم اما اگر قرار مدیری از مدیران کشور نتونه غرایزش حفظ کنه واخلاقیاتش فراموش بشه این از فساد ومشکل این ادم ولیاقت نظام نداره دیگه میخواد پروانه براش بزارن یا پرستو چه فرقی میکنه اگه قرار این اقایون مشکل دارن واین حرفا جزاینکه روشویی از کثافت کاری بعضیاست هیچ توجیهی نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها