عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرفوری مطرح کرد؛

امام بنیانگذار مکتب مقابله با فساد بود/ مشی امام را در پیش بگیریم مشکلات کشور به راحتی حل می‎شود

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در شرایط امروز جامعه اگر مسئولان ما مشی امام خمینی را در پیش بگیرند مشکلات کشور به راحتی قابل حل شدن است.

امام بنیانگذار مکتب مقابله با فساد بود/ مشی امام را در پیش بگیریم مشکلات کشور به راحتی حل می‎شود

سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره شان و جایگاه امام خمینی(ره) گفت: اگر امکان برقراری ارتباط با امام وجود داشت بدون شک ایشان مردم را به حمایت از رهبری سوق می‎دادند روندی که در زمان حیات ایشان سندیت داشت و سبب شد تا 24 ساعت پس از ارتحال امام،آیت‎الله خامنه‎ای به عنوان رهبر انقلاب انتخاب شوند.

وی افزود: به نظر می‎رسد اگر ما سنگ امام را به سینه می‎زنیم باید در شرایط فعلی خط ‌مشی را رهبری برای کشور تعیین کردند در پیش بگیریم و در مسیر اهداف خود طراحی کنیم از این رو در باب مذاکره با آمریکا نیز باید براین اساس عمل کنیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اگر جریانی به دنبال تقابل اندیشه‎های امام و رهبری باشند باید بدانند که راه را اشتباه رفتندt چرا که هرتدبیری و فرمایشی که از سوی مقام معظم رهبری در باب حل مشکلات کشور و رویکردهای دیگر مطرح می‎شود نشات گرفته از اندیشه امام است و در واقع می‎توان گفت آیت‎الله خامنه‎ای شاگرد مکتب امام هستند.

اکرمی درباره مواضع امام خمینی(ره) نسبت به آمریکا خاطرنشان کرد: امام خمینی همواره قبل و بعد از پیروزی انقلاب مواضع شفاف و قوی را درباره آمریکا داشتند و همواره تاکید می‎کردند رابطه آمریکا با دیگران رابطه گرگ و میش است از این رو معتقد بودند امکان برقراری ارتباط از سوی ایران با آمریکا امکانپذیر نیستt مگر اینکه آمریکا، ایران را به رسمیت بشناسد و منافع ما را تامین کند امکان برقراری ارتباط وجود دارد اما این روند تا زمانی که دولتمردان این کشور دنبال تهدید و تحریم ایران باشند راهی برای مذاکره وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مشکل مهم امروز مملکت ما مسائل اقتصادی است، تاکید کرد: 70 درصد مشکلاتی که امروز در کشورمان وجود دارد ریشه داخلی دارد و خود ما عامل این گرفتاری‎ها هستیم و تا زمانی که انحصار و حرکت در مسیر خلاف قانون وجود داشته باشد، بدون شک جامعه اصلاح نخواهد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مشی امام مبتنی بر مبارزه و مقابله با فساد بود ، گفت: متاسفانه ما خودمان در راستای افزایش قیمت‎ها در کشور رقابت ناسالمی را شروع کردیم که انتظار است برای حل این رویه براساس اصول و مطالباتی که امام خمینی و بعد از ایشان مقام معظم رهبری تعیین کردند وارد عمل شویم تا در این مسیر بتوانیم در جهت تحقق آرمان انقلاب به بهترین شکل ممکن وارد عمل شویم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها