سردار وحیدی: مذاکره با آمریکا غیرعقلانی و ناشدنی است

رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت شده است که مواردی هم که اجازه مذاکره با آمریکا داده شد، نتیجه‌ای نداشته و این کشور هر بار زیر تعهدات خود زده است.

سردار وحیدی: مذاکره با آمریکا غیرعقلانی و ناشدنی است

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب در رابطه با توان دفاعی و موشکی کشور، گفت: مذاکره راجع به توان دفاعی مانند این است که ما سرزمینمان را به راحتی در تیررس اهداف نظامی دشمنان قرار دهیم.

وی افزود: معلوم است که هیچ فکر سلیمی این را نمی‌پذیرد و هیچ کشوری در دنیا حاضر به مذاکره بر سر توان دفاعی خود نیست و طبعاً ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس دانشگاه دفاع ملی با بیان اینکه اصولاً مذاکره با آمریکایی‌ها همیشه کاری غلط بوده، تأکید کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت شده است که مواردی هم که اجازه مذاکره با آمریکا داده شد، نتیجه‌ای نداشته و این کشور هر بار زیر تعهدات خود زده است؛ بنابراین مذاکره با آمریکا بویژه با هیئت حاکمه کنونی این کشور، اقدامی غیرعقلایی و ناشدنی است.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمدرضا کیانفر
    0

    سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: مذاکره با آمریکا عقلانی نیست. آقای وحیدی، این فرمایش از شما بعید است زیرا منطق ابن‌ملجم می‌باشد که علی‌ابن ابی‌طالب را به اتهام مذاکره با دشمنش معاویه به قتل رساند. سرور گرامی، تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها