ادامه ریزش قیمت خودرو های داخلی در بازار/ قیمت خودروهای مونتاژی بیش از ۱۰۰ میلیون کاهش یافت + جزئیات و جدول

در بررسی بازار ساندرو استپ‌وی نیز مشاهده می‌شود که قیمت این خودرو در اواسط اردیبهشت ماه به 240 میلیون تومان رسیده بود که حالا تا 210 میلیون تومان پایین امده است.

ادامه ریزش قیمت خودرو های داخلی در بازار/ قیمت خودروهای مونتاژی بیش از ۱۰۰ میلیون کاهش یافت + جزئیات و جدول

به گزارش خبر فوری ، کاهش قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه دارد و با فروکش کردن هیجان بازار پیش‌بینی می‌شود افت قیمت‌ها متوقف نشود.

در پی برخورد دستگاه قضا با برخی سایت‌های فروش خودرو و جلوگیری از قیمت‌سازی در فضای مجازی و همچنین با مطرح شدن بحث بازگشت قیمت‌گذاری خودرو به شورای رقابت، روند کاهشی قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه دارد.

در این میان، افرادی که خودرو را با قصد سرمایه‌گذاری و به قیمت بالا خریداری کرده بودند حالا با مشکل فروش در بازار روبرو هستند. در حال حاضر قیمت‌‌های خودرو در بازار روندی نزولی دارد و با این حال خریدار چندان در بازار وجود ندارد و مردم منتظر کاهش دوباره قیمت‌ها هستند.

بررسی بازار خودرو نشان می دهد قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در اواسط اردیبهشت ماه به ۱۱۰ میلیون تومان رسیده بود حالا در بازار با قیمت ۹۴ میلیون تومان عرضه می شود.

قیمت پژو ۴۰۵ نیز در بازار به ۹۳ میلیون تومان رسیده بود که حالا تا ۸۲ میلیون تومان پایین آمده است. در مورد سمند LX نیز باید به قیمت ۹۸ میلیون تومانی این خودرو در اواسط اردیبهشت ماه اشاره کنیم که در حال حاضر با قیمت ۸۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت پژو پارس نیز قبلا تا ۱۱۲ میلیون تومان بالا رفته بود که حالا به ۱۰۲ میلیون تومان کاهش یافته است.

در مورد قیمت ۲۰۷ دنده‌ای نیز باید گفت که این خودرو در اواسط اردیبهشت ماه با قیمت ۱۵۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شد ولی حالا قیمت آن به ۱۳۶ میلیون تومان رسیده است. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز قبلا به بیش از ۲۰۰ میلیون تومان رسیده بود ولی هم اکنون در بازار ۱۷۳ میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت دنا معمولی نیز در بازار تا ۱۳۲ میلیون تومان افزایش یافته بود ولی حالا با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود. دنا پلاس نیز این روزها با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. در حالی که قیمت این خودرو نیز حدود یک ماه پیش در بازار ۱۸۰ میلیون تومان بود.

در مورد محصولات سایپا نیز باید به قیمت ۴۷ میلیون تومانی سایپا ۱۳۱ در بازار اشاره کنیم که قبلا تا ۵۸ میلیون تومان بالا رفته بود. قیمت سایپا ۱۱۱ نیز قبلا ۶۲ میلیون تومان بود که حالا به ۵۳ میلیون تومان رسیده است.

درمورد ساینا نیز باید به قیمت ۶۱.۵ میلیون تومانی این خودرو در بازار اشاره کنیم که قبلا تا ۷۱ میلیون تومان نیز افزایش یافته بود.

قیمت تیبا صندوق‌دار نیز در بازار با افت ۷ میلیون تومانی نسبت به اواسط اردیبهش به ۵۳ میلیون تومان رسیده است. تیبا هاچ بک نیز با همین میزان کاهش قیمت، امروز در بازار با قیمت ۶۱.۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

در بررسی بازار ساندرو استپ‌وی نیز مشاهده می‌شود که قیمت این خودرو در اواسط اردیبهشت ماه به ۲۴۰ میلیون تومان رسیده بود که حالا تا ۲۱۰ میلیون تومان پایین امده است.

قیمت تندر ۹۰ مدل E2 هم در بازار به ۱۳۰ میلیون تومان رسیده در حالی که قبلا این خودرو با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شد. قیمت تندر ۹۰ پلاس دنده اتوماتیک نیز از ۲۲۰ میلیون تومان به ۱۸۷ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سایپا ۱۵۱ نیز که قبلا تا ۶۰ میلیون تومان افزایش یافته بود حالا در بازار به ۴۷.۵ میلیون تومان رسیده است.

افت قیمت خودروهای مونتاژی
بررسی بازار خودروهای مونتاژی نیز نشان ‌می‌دهد که قیمت پژو ۲۰۰۸ از ۴۷۰ میلیون تومان در اواسط اردیبهشت ماه با ۱۲۵ میلیون تومان کاهش به ۳۴۵ میلیون تومان طی روزهای جاری رسیده است.

قیمت چانگان CS35 نیز از ۲۳۵ میلیون تومان در بازار به ۱۸۸ میلیون تومان کاهش یافته است. قیمت سراتو سایپا هم از ۴۰۰ میلیون تومان به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده و قیمت مزدا ۳ نیز از ۵۵۰ میلیون تومان به ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است.

درمورد هایما نیز باید به قیمت ۲۹۸ میلیون تومانی این خودرو در بازار اشاره کرد که در اردیبهشت ماه تا ۴۰۰ میلیون تومان نیز بالا رفته بود. قیمت سوزوکی ویتارا نیز از ۶۰۰ میلیون تومان به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت هیوندای اکسنت نیز در بازار از ۴۰۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده و قیمت جک S5 از ۴۰۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان افت کرده است.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • پ
    0

    واقعا هیئت نظارت دستش دردنکنه چقدرقیمتها پایین اومده الان هرخانواده ده تا ماشین میخره!!!!!درست نیست اینقدرارزون بشه ازخوشحالی یهو دق میکنیم.

    نظرات شما -
    • م
      0

      اگه اینا رو نگن که نمیشه البته خودروهای که میگه ایقده بوده اینقده شده ۵ الی تا ۱۰ از بازار بیشتر میگه درصورتی که ۱۱۱ ۵۷ بود گفته ۶۱ تومن بود خالی یندی انتظاری نمیره بهتره این اپ پاک کنم مردم مثل خودشون خر نیستن

  • فر
    0

    ساندرو استپ وی دنده اتومات پارسال 61تومن بوده حالا میگن از 240شده 210وخیلی خوبه!!!!!!فیلمیها

  • شهروند
    0

    واقعا جای تأسف داره ماشین رونو تا قبل از گرانی ماشین شصدو هفت ملیون بود الان تو خبر نوشته دویست ده ملیون ارزان شده جای تأسف داره خجالت بکشید شرم آور اگه قیمت برگشت به شصد و هفت ملیون اون وقت اعلام کنید کاهش قیمت ...محض رضای خدا ....دلالان بازار خودرو و مسکن رو پیدا کنید حداقل لطف در حقشون اعلام محض رضای خدا اعدامشون کنید هر می هست مدیران صنعت خودرو هستند یا دلالان ...هر می میخواد باشه لطفا اعدام کنید افراد سو جو و افرادی که باعث هرج و مرج در جامعه شدن بزار درس عبرتی باشه برای مابقی

  • ایرانی
    0

    ای جووونم مجانی شده که ۲۱۰ ملیون تومن برا ساندرو که پولی نیست،دست مریزاد من به نوبه خودم از مسوولین بی نهایت تشکر و قدردانی میکنم.مرد حسابییی قیمتا ۴۰۰ درصد افزایش یافته بود الان ۱۲.۵ درصد کاهش یافته اگه ۳۸۷.۵ درصد دیگه کاهش پیدا کنه میشه گفت ماشین گرون نشده در طول ۹ ماه گذشته، نه اینکه تیتر کنین قیمتا فرو ریخت دیگه به شعور مردم توهین نکنین خواهشا

  • ذوالقرنین
    0

    به خودتون زحمت ندید خودرو هشتاد میلیونی رو کردید چهارصد میلیون بعد با دو میلیون کاهش قیمت؟؟؟تا زمانی که با قدرت خرید مردم هماهنگ نشه شما با نگاه رانت انحصاری بهش نگاه کنید

  • mhdi
    0

    خیلی متسافم به این مسئولین الاغ

  • مصطفی
    0

    وزیر صنعت لعنتی این جلو واردات رو ازاد کن تو خودرو ارزون شود خدا ازت نگذره

  • روح
    0

    دلخوش به این مقدار نباشید ....،

  • irdoost
    0

    طلا یکم ارزون شد مردم باز حمله کردن برای خرید این ماشینم یکم داره برمیگرده به قیمت قبل ک خیلی هنوز فاصله داره ولی مردم باز گند میزنن و باز باعث گرونی میشن هر چی میکشیم از دست مردمه ک فقط به فکر خودشوننن و گند میزنن به همه چی

  • مصطفی رحیمی
    0

    مردم ایران آگاه تر از آنند که شما احمقهای خونخوار فکر کردید ماشینهاتونم مثل خودتان آشغال هستین،مفت نمی ارزن برید؟ بمیرید ننگ های ایران، تف...

  • Poj
    0

    ایران خودرو و سایپا و دولت نقشه کشیدن. به این صورت که اول خودرو را نجومی کنند و بعد دولت بیاید سهام این دوشرکت(که بیت المال و پشتوانه و اهرم فشار دولت بر خودرو سازان است)را بفروشد. و بعد خودرو ساز ها اندکی قیمت را پایین می اورند که مثلا نشان دهند خصوصی سازی و واگذاری سهام توسط دولت باعث ارزانی شده. ولی ملت اکاهن کلک نمیخورن.

  • شهروند
    0

    میشه حرف مفت نزند کدام بازار کاهش پیدا کرده هرج و مرج بازار خودرو رو گرفته پراید شش ملیونی میدید شصت ملیون ...رونو استپ شصدو هفت ملیونی میدید دویست بیست ملیون میگی ارزان شد...خجالت بکشید ...شرم بر شما شما احتمالا ایرانی نیستید چون اگه ایرانی بودید شرف داشتیدسیصد درصد ماشین گران کردی پنج ملیون میاری پایین میگی ارزان شد شما از هر ضد انقلابی ضد انقلاب تر هستید ...ضد انقلاب هرج و مرج درست می‌کنه اونا ها حداقل رودرو میجنگند ولی شما زره زره مردمو می‌کشی شرم بر شما بر اونی که باعث و بانی گرانی خودرو شد هرمی هست مدیران صنعت خودرو هستند دلالان و یا واسطه گران صعنت خودرو هستند هر کی هست باید اعدام بشن ما بهترین و نجیب ترین مردم و حکومت رو در دنیا داریم هر جای صدای لبیک بود مردم هم بودند و هستند پس شرم بر شما دلالان و واسطه گران و مدیران خودرو سازی که با دپو کردن خودرو این بلا رو سر مردم در آوردید شماها ایرانی نیستی ایرانی باشرف ....شما بی شرف ترین آدمهای هستی که ممکن وجود داشته باشه به شماهای میگم که باعث هرج و مرج بازار شدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها