دریادار حسنی مقدم: مقاومت مدبرانه، راهبرد ما در برابر دشمن است

امیر دریادار تورج حسنی مقدم با اشاره به بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان و غیورمردان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایستادگی موفقیت آمیز و مقاومت مدبرانه در مقابل زور و ستم راهبرد ما در برابر دشمن است.

دریادار حسنی مقدم: مقاومت مدبرانه، راهبرد ما در برابر دشمن است

امیر دریادار حسنی مقدم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین تکریم و معارفه فرمانده پیشین و جدید پایگاه دریایی بوشهر که با حضور فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری استان بوشهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سالروز چهاردهم و پانزدهم خرداد، یادآور شد: امام راحل به وجود خود، مردم ایران، خداوند متعال و همچنین تحقق وعده‌های خداوند در قرآن کریم ایمان قلبی داشت و توانست انقلابی را رقم بزند که در جهان بی‌نظیر است.

وی افزود: امام خمینی(ره) با اندیشه‌ها و آرمان‌های والای خود و همچنین بهره گیری از آموزه های امام جعفر صادق(ع)، توانست ضمن گسترش اسلام ناب محمدی، فرهنگی را ایجاد کند که با مذهب، عرفان، ادب و علم به مقابله با فرهنگ لیبرال دموکراسی برخیزد و امروزه سرشاخه‌های انقلاب اسلامی ما در تمام دنیا و جهان ملموس است.

امیر دریادار حسنی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استکبار جهانی بیکار ننشسته است و امروزه به کشورهای همسایه، خاورمیانه، اقیانوس هند و خلیج فارس لشکرکشی کرده است، تاکید کرد: آن‌ها با ثروت، خشونت و زور در تلاش هستند به هر نحوی با خرج کردن میلیاردها دلار، جمهوری اسلامی ایران را از صحنه بازیگری در خاورمیانه خارج کنند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با فروش انواع سلاح‌ها و مهمات به کشورهای عربی، به وجود آوردن ناتوی عربی و دفاع از اراضی رژیم صهیونیستی، به دنبال سلطه‌گری و ایجاد ناآرامی در منطقه، بویژه در کشورمان است؛ چرا که مشکل هویتی و ذاتی با انقلاب، استقلال و دین مبین اسلام دارد و تکلیف همه‌ ما در این راه پرتلاطم هوشیاری است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: راهبرد ما در برابر دشمن همان الگویی است که پیشکسوتان و بزرگان ما در هشت سال دفاع مقدس از خودشان نشان دادند و آن ایستادگی موفقیت آمیز و مقاومت مدبرانه در مقابل زور و ستم دشمن است.

وی یادآور شد: ما هیچ واهمه‌ای نداریم و بر سر عقیده و باورهای دینی خودمان ایستاده‌ایم، اما باید بدانیم که ملت بزرگ ایران از ما انتظار دارد و سجایای زندگانی ما این است که بتوانیم از کشورمان و از ملت‌مان دفاع کنیم، چرا که این کار جزو شرف و شهامت ماست.

امیر دریادار حسنی مقدم با تاکید بر اینکه امروز عمق راهبردی، امنیت ملی و منافع ملی ما در دریا است افزود: بایستی همیشه آمادگی ما در بالاترین سطح باشد و بدانیم که یک لحظه غافلگیری جایز نیست. وحدت، هوشیاری، ایستادگی و مقاومت تکلیف و رسالت ما در عرصه خدمت است.

وی در پایان از زحمات امیر دریادار دوم بابک امینی قدردانی و برای ناخدا یکم تذکر، فرمانده جدید پایگاه دریایی بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها