ضربه صداوسیما به نیروی انتظامی و قوه قضاییه در ماجرای قتل میترا استاد

علی علیزاده، فعال رسانه‌ای و تحلیل‌گر خارج از کشور، پوشش خبری قتل میترا استاد ‌را از بدترین عملکردهای ده سال اخیر صداسیما دانست.

ضربه صداوسیما به نیروی انتظامی و قوه قضاییه در ماجرای قتل میترا استاد

پوشش خبری صداوسیما از ماجرای قتل میترا استاد و دستگیری محمدعلی نجفی، همچنان زیر ذره‌بین نگاه رسانه‌ها و تحلیل‌گران این عرصه قرار دارد.

در همین ارتباط، علی علیزاده، فعال و تحلیل‌گر عرصه رسانه، در توییتی نوشت: «پوشش خبری قتل استاد ‌از بدترین عملکردهای ده سال اخیر صداسیما بود: ‌به اعتماد عمومی به قوه قضاییه و نیروی انتظامی ضربه زد و باعث وهن نظام و ایجاد ده‌ها شبهه در افکار عمومی شد. مجلس و‌ نهادهای نظارتی باید مدیران صداسیما را احضار و توبیخ کنند و عاملان این عملکرد فاجعه‌بار باید اخراج شوند.»

ضربه صداوسیما به نیروی انتظامی و قوه قضاییه در ماجرای قتل میترا استاد

منبع: خبر آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ضصيط
    0

    صدا و سيماي ملي سالهاست كه با خود فروشي در مسير ملي به نهادها و يا تفكراتي نقش و اثر گذاري خودر را از دست داده است مثالهايي از قيبل حذف برنامه پرمخاطب 90 برنامه هدفمند 20:30 در تخريب دولت و سوئ استفاده از چهره هاي مردم در مناسبتهاي مختلف از جمله اين موارد است . اما در اين فقره كام گرفتن از شيطان بي تقوايي و پشت پازدن بر قوانين عامه نشان دهند ميزان بغض و حقد اين رسانه و عوامل آن از افراد و جناح هاست . اما اين ها ديگر حنايي ندارد

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      اصلاح طلب ها و کارگزارانی ها هنوز در شوک قتل میترا استاد بدست نجفی هستند ونمی دانند چه موضعی بگیرند ، و با حمله به صدا وسیما و نهاد های دیگر در پی پاک کردن صورت مساله هستند ، چرا به افکار عمومی پاسخ نمی دهند، این اقای نجفی تا چند ماه پیش ۱- مشاور حسن روحانی ۲- شهردار تهران و.... بوده است ، ایشان از مهره های اصلی اصلاح طلب و کارگزاران بوده ، حالا اگر این شخص از جناح مقابل بود ، نمی دانستید اینها چه شانتاژهای تبلیغاتی می کردند ؟ تا وقتی امثال این نجفی ها در بعضی از بدنه مدیریت کشور وجود دارد ، مشکلات اقتصادی و..... پابرجا هست ، خبر فوری بی طرفی خود را در گذاشتن نظر بنده اثبات کن.

  • زاهد
    0

    واقعا کارصدا وسیما عالی بوده. احسنت برصداوسیما. همه جنایتکاران باید اینگونه به مردم معرفی بشند. ان شاء الله روزی برسی جنایت فتنه گران هم اینگونه توسط صداوسیما اقدام بشود. آن روز دیر نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها