پیشنهاد‌های ترکیه‌ای و بلژیکی برای ستاره پرسپولیس

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس از لیگ‌های بلژیک و ترکیه پیشنهاد دارد.

پیشنهاد‌های ترکیه‌ای و بلژیکی برای ستاره پرسپولیس

پس از جدایی مهدی طارمی از تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور در الغرافه قطر، فرصت به علی علیپور، مهاجم جوان سرخپوشان رسید تا خود را به ترکیب اصلی تیمش برساند و آقای گل لیگ برتر در لیگ هفدهم شود.

او در لیگ هجدهم نیز تا مرز آقای گلی پیش رفت، اما در اواخر فصل رقابت را به کی روش استنلی و لوسیانو پریرا باخت تا نتواند در آقای گلی لیگ برتر دبل کند، اما درخشش او در ایران و آسیا سبب شد تا پیشنهاداتی از لیگ‌های اسپانیا، بلژیک و ترکیه داشته باشد.

علیپور ۲۳ ساله که نقش بسزایی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشت، این روز‌ها با پیشنهادات اروپایی مواجه شده تا لژیونر شود، البته او یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتی می‌تواند جدا شود که با پرداخت مبلغی، رضایت نامه خود را بگیرد.

پیشنهاد آلمریا اسپانیا به باشگاه پرسپولیس رسیده و حال خبر رسیده که این بازیکن پیشنهادی از ترکیه و بلژیک هم دارد.

باشگاه بلژیکی سنت ترویدن به تازگی به علی علیپور، آقای گل تیم پرسپولیس تهران پیشنهاد داده و احتمال می‌رود این بازیکن با مذاکراتی بیشتر با مسئولان این باشگاه بلژیکی راهی این کشور شود.

به گفته رسانه بلژیکی نام علی علیپور در لیست سرمربی سنت ترویدن قرار دارد و مذاکرات این باشگاه با مدیر برنامه‌های علیپور آغاز شده است.

مدیران تیم پرسپولیس در صدد هستند تا مهاجم جوان مازندرانی خود را حفظ کنند و اگر موفق به انجام این کار نشوند، تلاش می‌کنند تا با پول رضایت نامه او مهاجمان با کیفیتی به خدمت بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها