واکنش بازیگر سریال «از یاد‌ها رفته» به انتقادها

بازیگر سریال «از یاد‌ها رفته» به انتقادها علیه سریال ماه رمضان شبکه یک واکنش نشان داد.

واکنش بازیگر سریال «از یاد‌ها رفته» به انتقادها

صحرا اسدالهی بازیگر سریال «از یادها رفته» درباره شباهت های این مجموعه با سریال «شهرزاد» گفت: سریال «از یاد‌ها رفته» مانند سریال «شهرزاد» یک سریال تاریخی است و شاید یکی از دلایل مهمی که این دو سریال را مشابه به یکدیگر کرده، بستر تاریخی روایت این داستان است که در بازه زمانی ۱۳۲۰ اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: نوع قهرمان پروری که در سریال «شهرزاد» اتفاق افتاده بود به نوعی در این داستان هم وجود دارد. همچنین برای روایت فیلم‌های داستانی در تاریخ معاصر تنها شهرک غزالی پتانسیل این کار را دارد و ناگزیر باید در این محل تصویربرداری انجام شود. اگر مجموعه تصمیم می‌گرفت لوکیشن جدید را برای سریال بسازد هزینه‌های آن بسیار سرسام آور می‌شد.

بازیگر سریال «از یاد‌ها رفته» درباره انتقاد‌ها از این موضوع هم عنوان کرد: ما باید ظرفیت‌های خودمان را بالا ببریم اگر از تعریف‌ها و تمجید‌ها خوشحال می‌شویم و لذت می‌بریم، نباید به خاطر انتقاد مردم هم دلگیر شویم، زیرا حق آن‌ها است که اظهارنظر کنند و از خوبی و بدی‌های کار بگویند.

وی تاکید کرد: یکی از انتقاد‌هایی که به من می‌شود این است که چرا همزمان در دو سریال ماه مبارک رمضان حضور دارم و می‌توانستم تصمیم دیگری بگیرم. شاید من از این موضوع ناراحت شوم، اما همیشه مخاطبان حق دارند تا نظرات خودشان را به راحتی بیان کنند و ما موظف هستیم که به آن‌ها توجه کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها