دلیل اصلی میرسلیم برای کاندیداتوری چیست؟/ پاسخ او به خبر فوری را بخوانید

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری گفت: احقاق حق مردم مهم‎ترین دلیل بنده برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری محسوب می‎شود.

دلیل اصلی میرسلیم برای کاندیداتوری چیست؟/ پاسخ او به خبر فوری را بخوانید

مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری در گفت وگو با خبرنگارسیاسی سایت خبرفوری درباره مهم‎ترین دلیل خود برای حضور در عرصه انتخابات ریاست‎جمهوری اظهارکرد: احقاق حق مردمی و کسانی که حقوق‎شان برروی زمین مانده است مهم‎ترین دلیل بنده برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری محسوب می‎شود.

وی افزود: آمده‎ام تا نسبت به بهبود شرایط اقتصادی کشورو حل مشکلات مردم اقدامات لازم را که متاسفانه تا به امروزعملیاتی نشده است انجام دهم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‏جمهوری خاطرنشان کرد: در مجموعه اصل بنده برای ورود به انتخابات در جهت تحقق حقوق مردم و به خصوص محرومان جامعه است ا این رو امیدوارم در مسیری که آغاز کردم موفقیت ‎های لازم را کسب کنم.

براساس این خبر مصطفی میرسلیم نامزده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری گزینه حزب موتلفه اسلامی برای حضور در انتخابات است البته وی عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و تصدی سکانداری وزارت کشور را نیز در سابقه کاری خود دارد.

وی در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که که به نفع هیچ جریان و شخص خاصی صحنه انتخابات را ترک نخواهد کرد و تا پایان در این عرصه به عنوان نامزد حزب موتلفه ایستادگی خواهد کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها