تولید روزانه ۵۰۰ هزار مترمربع شیشه در کشور/ مصرف شیشه تنها به ساختمان خلاصه نمی‌شود

یک مقام مسئول از تولید روزانه ۵۰۰ هزار متر مربع شیشه در کشور خبر داد و گفت: هم اکنون در تولید شیشه مشکلی نداریم.

تولید روزانه ۵۰۰ هزار مترمربع شیشه در کشور/ مصرف شیشه تنها به ساختمان خلاصه نمی‌شود

محمدعلی قنبری، رئیس اتحادیه شیشه و آینه تهران از تولید روزانه ۵۰۰ هزار متر مربع شیشه در کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه مشکلی در زمینه تولید شیشه در کشور نداریم.

به گفته وی، شیشه به کشور‌هایی همچون حوزه خلیج فارس، آسیای میانه عراق، افغانستان و حتی کشور‌های اروپایی صادر می‌شود.

رئیس اتحادیه شیشه و آینه تهران از افزایش ۱۰ درصدی قیمت شیشه و آینه طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: این افزایش قیمت برای برخی از انواع شیشه که به نرخ ارز بستگی دارد، نسبت داده می‌شود.

قنبری تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از واحد‌های صنفی انگیزه‌ای برای کار ندارند، چرا که در ساختمان‌ها به جای پنجره‌های آهنی از پنجره‌هایی جنس یو پی وی سی استفاده می‌کنند.

رئیس اتحادیه شیشه و آینه تهران تأکید کرد: باتوجه به شعار امیدواریم این صنعت بتواند به شکوفایی کامل در این صنف دست پیدا کند، که البته همکاری مسئولان ذیربط می‌تواند به بهبود این صنعت در تولید داخل کمک رسان باشد.

قنبری با اشاره به اینکه این صنعت از نمونه‌های توانمند به شمار می‌رود، گفت: امیدواریم با توسعه و رونق در این صنعت، بتوانیم به پیشرفت‌های خوبی دست یابیم.

رئیس اتحادیه شیشه و آئینه تهران با تأکید برا ینکه مصرف شیشه تنها در حوزه ساختمان سازی خلاصه نمی‌شود، گفت: تأمین نیاز شیشه قفسه، ایستگاه‌های اتوبوس و غیره باعث توجه تولیدات در این بخش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها