انتقاد پرویز پرستویی از اتفاقی عجیب که مدال کشتی‌گیر ایرانی را بَر باد داد+عکس

پرویز پرستویی از بی توجهی مسئولان به وضعیت قهرمانان کشتی انتقاد کرد و درخواست کرد که این حوزه را به اهلش بسپارند.

انتقاد پرویز پرستویی از اتفاقی عجیب که مدال کشتی‌گیر ایرانی را بَر باد داد+عکس

پرویز پرستویی در واکنش به پس گرفتن مدال یکی از کشتی‌گیران به دلیل نپوشیدن لباس گرمکن، در اینستاگرام نوشت: «((بازهم یه گل به خودیه دیگه))، ((مدال خوشرنگ طلامون و پس گرفتند))، واقعا چرا اینقدر قهرمانان کشورمون و در دنیا کوچک میکنیم. یه کشتی گیر شب و روز بدون هیچی تلاش میکنه، مدال خوشرنگ میگیره، پرچم مملکتون و به اهتزاز در میاره، ولی گرمکن نداره بره روی سکو!

تا اونجایی که یادمه از زنده یاد جهان پهلوان تختی گرفته تا قهرمانان فعلی مون، در مورد همه شون جفاشده، یادمه یه بچه محل داشتیم در دروازه غار بنام محمد رضایی ،((لقبش ممد جیقیل بود))حتما کشتی گیران قدیمی اون و میشناسند، البته اگه یادشون نرفته باشه، مادرش میرفت بازار مولوی متریال پاکت می آورد خونه ((یعنی سیریش و کاغذ پاکت میوه))پاکت در ست میکرد و خرج خودش و محمد و در میاورد.

زمان گذشت و ممد جیقیل رفت کشتی گیر شد و بعد مدتی شد قهرمان جهان، تلویزیون باهاش مصاحبه کرد و خبرنگار از اون پرسید شما به عنوان قهرمان خواسته ات چیه؟
ممد جیقیل گفت: یه تاکسی بدن باهاش کار کنم، تا مادر نره پاکت درست کنه!و جالبه که مسئولین کشتی ککشونم نگزید.
مممد جیقیل دعوت شد به آلمان که مربی کشتی بشه اونم دست مادرشو گرفت و رفت که رفت. کشتی تنها ورزشی است که همیشه تعداد مدال خوشرنگ اش بالا بوده،
پس چرا خود کشتی گیر همیشه باید تو بدترین وضعیت زندگی کنه.اینجوری تحقیر بشه. مسئولین، مدیران نگذارید اینقدر به جوانان کشورمون و پرچم کشورمون توهین بشه.تورو بخدا کشتی رو به اهلش بسپارید.ببخشیدا»

انتقاد پرویز پرستویی از اتفاقی عجیب که مدال کشتی‌گیر ایرانی را بَر باد داد+عکس

منبع: خبر آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها