دستبرد به یک "طلا فروشی" در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وقوع یک فقره سرقت از مغازه طلافروشی واقع در شهرک تعاون، از تلاش و پیگیری پلیس برای دستگیری سارق یا سارقان خبر داد.

دستبرد به یک "طلا فروشی" در کرمانشاه

سرهنگ حسین براری اظهار کرد: این حادثه نیمه‌های شب گذشته رخ داد که طی آن فرد یا افرادی پس از تخریب درب طلا فروشی وارد مغازه شدند.

وی افزود: این فرد یا افراد سپس سراغ گاوصندوق موجود در مغازه طلافروشی رفته و با شگردی خاص موفق به بازکردن درب آن شده و مقدار سه کیلوگرم طلا را به سرقت بردند.

براری تصریح کرد: پلیس پس از اطلاع از موضوع در محل حاضر و پس از ثبت حادثه رخ داده تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی فرد یا افراد سارق آغاز کرد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: همکاران ما در تلاش هستند هرچه سریع‌تر سرنخی از عامل یا عاملان حادثه را پیدا کرده و پس از شناسایی، نسبت به دستگیری فرد یا افراد دخیل اقدام کنند.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاوه
    0

    سلام اطلاعاتی به احتمال ۷۰ تا ۸۰ درصد صحیح در مورد این سرقت اطلاع دارم چجوری میتونم این اطلاعاتو بدون اینکه خودم لو برم به مسول مربوطه اطلاع بدم نمیخوام تو درد سر بیافتم لطفا این پیامو پخش نکنید اینم آیدی تلگرامم TRT5555@ در ضمن جیمیلو اشتباهی نوشتم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها