قیمت پژو ۲۰۰۸ اعلام شد

اگر چه تولید خودرو پژو ۲۰۰۸ چندی است که در ایران خودرو آغاز شده اما رونمایی رسمی از این خط تولید به زودی انجام می گیرد. این خبر را هاشم یکه زارع مدیرعامل این شرکت اعلام کرد. اما مهمتر از آن قیمت این خودرو است که به گفته یکه زارع از ۹۰ میلیون تومان آغاز می شود.

قیمت پژو ۲۰۰۸ اعلام شد

هاشم یکه زارع قیمت پژو 2008 را بین 90 تا 100 میلیون تومان اعلام کرد. این در حالیست که قبل از آن به طور غیر رسمی قیمت هایی بین 75 تا 90 میلیون تومان برای مدل های دنده دستی و دنده اتوماتیک این خودرو شنیده می شد.

او شایعات مربوط به قیمت 70 میلیون تومانی این خودرو را رد کرد و افزود: اگرچه قیمت قطعی این خودرو اعلام نشده اما قیمت آن بین 90 تا 100 میلیون تومان خواهد بود که در مراسم رونمایی رسمی از این خودرو قیمت و قطعی و شرایط فروش این خودرو را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

پژو 2008 اولین خودرو از سری محصولاتی است که تولید آنها در قرارداد پسابرجامی ایران خودرو و پژو توافق شده است.

منبع: اقتصاد نیوز

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • سبد
    0

    خودروی تولید داخل ۱۰۰ میلیون تومان؟ خب آدم همون وارداتی ها رو میخره. بعد این همه مذاکرات فقط هودرو سازان سود میبرند و مردم بیچاره باید همون پراید و سمند سوار بشن. دستاوردهای برجام هم از آن پولدارهاست

  • رضا زيبايي
    0

    چه خبره با اين پول طرف مزدا ميخره

  • هادی منصوریان
    0

    خیلی عالی واقعا ماشین قشنگ بی نظیر هست

  • مهران
    0

    من موندم تا کی میخوایم به فکر پر کردن جیب خودروسازا باشیم کاش یکی بود به فکر جون مردم بود خودروی داحلی بخری ۱۰۰ میلیون تومن؟؟؟؟!!!!!! بتبا خیلی دمتون گرم ما توافق پسابرجام نخوایم باید کیو ببینیم؟؟؟؟؟

  • زمانی
    0

    ازدولت آقای روحانی که کارگران ساختمان که درفقیر بیچاری زندگی مکند درضمن بمیه ای کارگرانش قط مکند چرا که پول ندارند که بمیه پرادخت تبریک به دولت جناب حاج آقای روحانی

  • محمد پور حسینی
    0

    با این قیمت موفقیت زیادی بدست نمی اورد

  • بابک
    0

    بازارتان طلاست نترسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها