واکنش ها به نظرسنجی عجیب آقای رییس جمهور +ویدئو

روز گذشته رئیس جمهور در دیدار با رسانه ها جمله ای گفت که واکنش های زیادی را در بین مردم به خصوص کاربران فضای مجازی داشت.

واکنش ها به نظرسنجی عجیب آقای رییس جمهور +ویدئو

او در بین صحبت هایش چنین گفت: "من روزانه نظرسنجی می کنم، یعنی تو خیابون وقتی با ماشین میرم تمام چهره های مردم رو من نگاه می کنم. چند نفر لبخند دارند؟ چند نفر عصبانی اند؟ چند نفر قیافه شون گرفته است؟ خودم نظرسنجی می کنم. و به هر شهری میرم و تو هر جمعیتی من میرم خودم نظر سنجی می کنم، می بینم، نگاه آدم ها رو نسبت به خودم. پس این حرف درست نیست ما تو روزنامه ها درد مردم رو بگوییم تا رئیس جمهور بفهمد درد مردم چقدر است. نه؛ رئیس جمهور میدونه، اعضای دولت هم میدونن."

بعد از پخش این صحبت ها در فضای مجازی بلافاصله کاربران نسبت به این سخنان واکنش نشان دادند.

کاربری نوشت: چرا فکر میکنید رئیس جمهور نمیتونه از رو چهره نظرسنجی کنه؟ مگه چیش از ابرها کمتره که نگاه پایین میکنند اگه درخت و سبزه بود میبارن اگه نبود رد میشن.

کاربر دیگری نوشت: از فردا اگه تو خیابون خیلی بخندید ممکنه یارانه ‌تون رو قطع کنن؛ مراقب باش هموطن.

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی به صحبت های رئیس جمهور اینطور واکنش نشان داد: وقتی ملت حتی به صف گوشت، شکر و مرغ هم میخندن نتایج ‎نظرسنجی از قیافه ملت اشتباه در میاد و دولت فکر میکنه ما مردم دوست داریم تمام عمر توی صف بایستیم!!!

یکی دیگر از کاربران با انتشار عکس جوکر نوشت: احتمالا منظور رئیس جمهور از لبخند رضایت مردم چنین چیزی بوده.

این واکنش عموم مردم نسبت به صحبت های رئیس جمهور نشان می‌دهد که فشارهای اقتصادی بر زندگی و سفره مردم آنقدر زیاد است که رئیس جمهور نباید با صحبت‌هایی این چنینی نمک بیشتری به زخم مردم بپاشد.

نگاه کردن به چهره مردم و احساسات مردم به هیچ وجه راه درستی برای شناخت وضع موجود نیست.

شاید آقای رئیس جمهور از نظرسنجی اخیر موسسه نظرسنجی بین‌المللی گالوپ بی اطلاع باشند که در تحقیقی نشان داده "ایران" جزء پنج ملت اول عصبانی در جهان قرار گرفته است.

آیا رئیس جمهور تا بحال از خود پرسیده است این عصبانیت (حتی همان افراد عصبانی که از داخل ماشین دیده است) برای چه در مردم وجود دارد؟ فشار و مشکلات اقتصادی چقدر در عصبانی بودن مردم نقش داشته که ما را در رتبه پنجم عصبانی ترین مردم قرار داده است؟

خوب است آقای رئیس جمهور پیش از بیان چنین صحبت ها درک درستی از وضعیت و شرایط مردم می داشت تا مردم را بیشتر ازین عصبانی نمی کرد.

منبع: خبر فوری

1981

حجم ویدیو: 2.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • حمید
    0

    طبق نظرسنجی که خود دولت انجام داده محبوبیت دولت روحانی به زیر ده درصد رسیده یعنی دولت ده درصدی چرا مانند نخست وزیر انگلیس با گریه خداحافظی نمیکنه؟ بیایید این دولت روحانی را رفراندوم و نظر سنجی بزارن بدانند نتیجه ش چی میشه؟،،، این گفتمان یک رئیس جمهور نیست !!!! این فرافکنی هست !!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اخه مردموئمن این حرفاچیه داری میزنی تاکی میخوای بادروغ مردومه بپیچونی تواصلالیاقت ریاست جمهوری رونداشتی ملت ما یک ملت اسلامی هستن دل رحم هستن وگرنه تاحالاتورازروصندلی پایین کشیده بودن توبایداستعفابدی بری درده مردومه نمیفهمی پس لطفااستعفاتوبده برو یه ادم پاکوباصداقت میخوایم ن مث توک فقط باکلکودروغ پابه این عرصه گذاشتیه.خدایی هم هست انشاالله ک حقه مردومه از حلقومت بکشه بیرون بحق این روزایه قدر

    • ناشناس
      0

      بخند تا دنیا هر هر بهت بخنده رئیس جمهور عزیز

  • حمید
    0

    روحانی: هر وقت میرم سفر استانی رو لب مردم لبخنده و از وضعیت موجود راضین!

  • کرم
    0

    واقعا حرف رئیس جمهور محترم خیییییییلیییی شرم آوراست

  • امیر
    0

    روحانی: اقای راننده یواش تر برو اون ور خیابونم نظرسنجی بگیرم???

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      ایشون تو استان سیستان و بلوچستان اگه یک دور بزنه به راننده‌ش میگه بریم توچال ..اینا خیلی بهشون خوش میگذره من حسودیم شد...

  • م
    0

    وزرا فرسوده بیحال تنبل ازخودراضی عقب مانده هم طبق نظرسنجی من درآوردی انتخاب کرده البته نمایندگان مجلس هم تا این حد هستند وگرنه...؟

  • حسن ابیانه
    0

    به نظر من هم این علمی ترین و بهترین و کاربردی ترین شیوه نظر سنجی ممکن می‌باشد که رییس جمهور محترم انتخاب نمودند چون ممکن است اگر ایشان مستقیما از کسی نظرش را در رابطه با دولت محترم جویا گردد ممکن است به خاطر رودربایستی و ... مکنونات قلبی خود را اظهار ننماید. آفرین بر اینگونه نظر سنجی پیشنهاد بنده این است که وزارت کشور هم انتخابات کشور را نیز به این شیوه نظر سنجی سوق دهد چون هزینه آن کمتر می‌باشد.

  • بهروز
    0

    مشکلات انتخاب روحانی برای بار دوم مثل قمار کردن با جیب خالی بود برای ملت ایران..اگه تو قمار پولت رو ببازی ، پول رو میدی و میری خونه‌ت...اما اگه پول نداشته باشی وقتی باختی تازه مشکلاتت شروع میشه و به این زودیها هم تموم نمیشه یا کُتک‌ت میزنن یا تا اخر عمر بدهکار میمونی و درگیری...ماها رو نزدن..بدهکارمون کردن و تا انتهای ریاست ایشون باید قسط قمار بی جا مون رو بدیم که باختیم و بد هم باختیم...

  • سعید
    0

    اره ریس جمهور حقه داره بدونه که مردم در چه حالی هستند وباید لبخند بزنه به ریش مردم بجای اینکه میاد چهرهای مردم ببینه بگو برو دفتر جناب شهیدی بپرسه مطالبات خانواده شهدا را کیه خورده ازسال نود وچهار دوما بپرسه چرا فرزندان شهدا بی عیرت دستفروشی میکنند سلام من برسان بگو اینا همان شهدایی بیست ساله بودند که حتی یک وجب خاک کشورمون به دست دشمن ندادند و مرزهای کشورمان باخونشان قرمز شد ولی نوبت به شصت ساله ها رسید کلا ایران عزیزمون به عارت وچپاول بردند

  • ملت
    0

    واقعا متاسفم برای کشور ومردم که چنین شخصی برای سرنوشتشان تصمیم میگیرد همین طور که نظرسنجی کرده کشور راهم اداره می کند که دلار۱۵ هزار گوشت ۱۳۰ هزار و...‌خاک برسرمن که رئیس جمهور کشورم روحانی وزیرش زنگنه ...است

  • کاربر ناشناس
    0

    ببخشید یکنفر به من توضیح بده که درحال حرکت و شیشه دودی چطور می‌شود نظر سنجی کرد. شاید رئیس جمهور ای دیگه هم طالب یادگیری باشند. بقول خودت آقای رئیس جمهور(زخم به نمک مردم نپاشید).

  • کاربر ناشناس
    0

    اره اقای روحانی از خیابون ها رد شو به ریش مردم ساده که بهتون رای دادن بخند

  • داود هنرمند
    0

    آقای رییس جمهور یه سری به حاشیه تهران تهران بزنید فقر تو قشر ضعیف جامعه ببینید فلاکت باره بعد نظر سنجیده راه بیندازید

  • پرویز
    0

    این مثلا" رئیس جمهور یک کشور 80میلیونی است

  • Amir
    0

    یکم به ایشون حق بدین از بس مغز ایشون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها