روایت رضایی از نشست کمیسیون عمران/ اسلامی:‌درصدد ساخت 400 هزار واحد مسکونی هستیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز وزیر راه گفت که این وزارتخانه به دنبال ساخت 400 هزار واحد مسکونی در کشور بوده و فاز نخست این طرح در شهرهای جدید در حال اجرا است.

روایت رضایی از نشست کمیسیون عمران/ اسلامی:‌درصدد ساخت 400 هزار واحد مسکونی هستیم

محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: جلسه امروز در وزارتخانه راه و شهرسازی و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد.

وی افزود: در این نشست وزیر راه و شهرسازی گزارشی از روند افزایش قیمت مسکن و تلاطم‌های این بازار و همچنین اقدامات صورت گرفته برای تولید مسکن در کشور ارائه کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در ادامه جلسه نیز اعضای کمیسیون مجلس توضیحاتی درباره وضعیت بحرانی بازار مسکن،‌ عملکرد وزارت راه و شهرسازی در این خصوص و نابسامانی در بازار مسکن مطرح کردند.

وی در ادامه با اشاره به توضیحات وزیر راه در این خصوص، عنوان کرد: وزیر راه در در ادامه بر ضرورت افزایش تولید مسکن در کشور تأکید کرد. وی همچنین اعلام کرد که وزارت راه و شهرسازی به دنبال ساخت 400 هزار واحد مسکونی در کشور بوده و فاز نخست این طرح در شهرهای جدید در حال اجرا است.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها