۲۸ باند سرقت در استان بوشهر متلاشی شد

رئیس پلیس استان بوشهر از افزایش کشف جرایم جنایی در استان خبر داد و گفت: در ۲ ماه نخست امسال ۲۸ باند سرقت در استان بوشهر متلاشی و بیش از ۸۰۰ فقره سرقت کشف شد.

۲۸ باند سرقت در استان بوشهر متلاشی شد

سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از ارتقاء وضعیت امنیتی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: برخورد با جرایم مختلف در دستور کار قرار دارد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر با قدردانی از همکاری و همیاری مردم استان بوشهر با نیروی انتظامی گفت: موفقیت نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌ها با همکاری و همیاری مردم محقق می‌شود که مشارکت مردم ستودنی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزایش 56 درصدی کشف جرایم جنایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در 2 ماه نخست امسال تمام قتل‌های رخ داده و 2 قتل مربوط به سنوات گذشته در استان بوشهر کشف شده که کشفیات جرایم جنایی 56 درصد افزایش یافته است.

سردار واعظی از کشف 43 درصدی سرقت‌ها در دو ماه امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: در این مدت دستگیری سارقان 48 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی از کاهش 13درصدی وقوع سرقت مسلحانه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در این مدت شاهد کاهش33 درصدی سرقت خودرو، کاهش82 درصدی سرقت داخل خودرو، کاهش 25 درصدی سرقت محموله و مهار سرقت جیب بری بودیم.

رئیس پلیس استان بوشهر از متلاشی شدن باندهای سرقت در استان خبر داد و بیان کرد: در 2 ماه نخست امسال 28 باند سرقت در استان بوشهر متلاشی و بیش از 800 فقره سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری 550 نفر سارق و مال‌خر به کشف کالای قاچاق پرداخت و خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 212 درصدی داشته است.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها