جلسه کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی درباره مدیریت بازار مسکن

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مشترک بین کمیسیون عمران مجلس و وزرات راه و شهرسازی برای بررسی اقدامات انجام شده به منظور مدیریت بازار مسکن خبر داد.

جلسه کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی درباره مدیریت بازار مسکن

سید احسن علوی‌ خانه ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در محل وزارتخانه راه و شهرسازی و به وزیر و معاونان وی برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت افزایش تولید مسکن در کشور تصریح کرد: آقای اسلامی در این نشست اعلام کردند که وزارت راه و شهرسازی به دنبال ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن در کشور بوده و فاز نخست این طرح در شهرهای جدید در حال اجرا است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز اعلام کرد که لایحه مالیات بر عایدی سرمایه به زودی از سوی دولت به مجلس ارسال می‌شود تا عملا بازارهای مهم اقتصادی با ابزارهای مالیاتی ساماندهی شود. در ادامه وزیر راه و شهرسازی گزارشی از روند افزایش قیمت مسکن و چالش‌های پیش روی این بازار در کشور ارائه کرد.

وی در پایان گفت: در ادامه نیز اعضای کمیسیون عمران مجلس توضیحاتی را درباره وضعیت بحرانی بازار مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی ارائه کردند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها