رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر

۱۷۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به سیل زده ها جمع آوری شد

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از واریز ۱۷۵ میلیارد تومان کمک نقدی از سوی مردم برای کمک به سیل زدگان به حساب های این جمعیت در سراسر کشور خبر داد.

۱۷۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به سیل زده ها جمع آوری شد

محمد نصیری افزود: مردم نوعدوست کشورمان تا ظهر یکشنبه پنجم خرداد ماه جاری برای هموطنان سیل زده ۱۷۵ میلیارد تومان به صورت نقدی به حساب هلال ‌احمر واریز و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان نیز به صورت غیر نقدی کمک کرده اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون مردم در مناطق سیل زده برای بازگشت به زندگی عادی خود و به دلیل از دست دادن وسایل زندگی از جمله فرش، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و نظایر آن نیازمند تامین اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی هستند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و شدت یافتن گرما در مناطق گرمسیری استان های خوزستان و لرستان و نیاز شدید مردم سیل زده این استان ها به پنکه، کولر و یخچال خیرین و نیکوکاران در خرید این اقلام زیستی برای مردم سیل زده مشارکت کنند تا بتوانیم بار کوچکی از مشکلات بسیار آسیب ‌دیدگان را از دوش آنها برداریم.
نصیری اضافه کرد: مردم نوعدوست ایران می توانند برای کمک های نقدی به هموطنان سیل زده و جبران خسارات وارد شده به آنان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک های کشور، کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* و شماره کارت های بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و بانک رفاه ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ و شماره شبا بانک ملت ۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ اقدام کنند.
در پی وقوع بارش‌های سنگین و کم ‌سابقه از ابتدای سال در استان‌های شمالی، غربی و جنوب ‏غربی ‏کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان، استان های گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند

منبع: ایرنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها