دستگیری 2 آدم‌ربا در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: دو آدم ربا در البرز دستگیر شدند و انگیزه خود را از آدم ربایی اختلافات شخصی عنوان کردند.

دستگیری 2 آدم‌ربا در البرز

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده آدم ربایی در تاریخ 19 اردیبهشت ماه از کلانتری 38 بنفشه به پلیس آگاهی این استان مبنی بر ربوده شدن مرد 35 ساله ای در محل کارش از سوی دو نفر ناشناس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در بررسی های مقدماتی مأموران محرز شد که آدم ربایان در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه با حضور در محل کار شاکی و حمله به وی، با توسل به زور سوار خودروی او شدند و با وارد کردن ضربات چاقو او را مجروح کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهمان پس از طی مسافتی با توجه به خونریزی شدید و وخامت حال گروگان، او را در منطقه گرمدره در حاشیه اتوبان رها کرده و با دو دستگاه خودروی سمند و پراید اقدام به فرار کردند و فرد مضروب که بیهوش شده بود توسط رهگذران به بیمارستان منتقل شد.

وی اضافه کرد: با تحقیقات ویژه پلیسی، رد پای آدم ربایان در ورودی اتوبان تهران - کرج شناسایی شد و خودروی متهمان تحت تعقیب قرار گرفت اما از آن جا که سرنشینان خودرو قصد تسلیم نداشتند، مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح پس از شلیک تیر هوایی، خودرو را توقیف و هر دو نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان در اظهارات اولیه خود انگیزه آدم ربایی را اختلافات شخصی عنوان کردند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها