واکنش نماینده اهل سنت مجلس به برخورد قوه قضاییه با مداح هتاک

نماینده خاش در مجلس گفت: قوه قضائیه با پخش کنندگان کلیپ توهین‌آمیز به اهل سنت برخوردهای داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

واکنش نماینده اهل سنت مجلس به برخورد قوه قضاییه با مداح هتاک

علی کرد نماینده اهل سنت مجلس ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع)، گفت: در سراسر کشور شاهد ارادت مردان و زنان ایرانی نسبت به شهادت امام علی(ع) بودیم اما در این میان این شکوه و عظمت که بیانگر وحدت ایرانیان نیز بود، یکی از مداحان اهانت‌هایی نسبت به خلفای راشدین و عایشه همسر پیامبر (ص) داشت.

نماینده مردم خاش در مجلس ادامه داد: بصیرت نمایندگان اهل سنت مجلس که مکاتبه‌ای مستقیم با دفتر مقام معظم رهبری در این باره داشتند و تذکراتی به عوامل خاطی در این ماجرا دادند، موجب شد آتش این فتنه فروکش کند و جلوی یک تشنج اجتماعی و وقوع یک گفتمان متقابل پرهیز شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: ائمه جماعات اهل سنت در سراسر کشور نیز این ماجرا را کنترل کرده و توانستند احساسات جوانان و طلاب را کنترل کنند تا هیچ‌گونه تجمع و اعتراضی در اینباره صورت نگیرد.

کرد یادآور شد: نمایندگان اهل سنت مجلس نیز خود سپر بلا شد و تلاش‌هایی در این راستا صورت داد تا از آتش ماجرا بکاهد و وحدت ملت ایران حفظ شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در این راستا نمایندگان اهل سنت مجلس نشستی را با معاون پارلمانی و برخی مدیران سازمان صدا و سیما برگزار کرد و پس از این نشست با تمام عوامل خاطی در این ماجرا از صدر تا ذیل برخورد صورت گرفت و حتی مدیر شبکه 5 نیز با دستور رئیس سازمان صدا و سیما برکنار شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر قوه قضاییه نیز به سرعت وارد عمل شد و با پخش کنندگان کلیپ این سخنان توهین‌آمیز برخورد صورت گرفت و همچنین با فرد اهانت کننده و سایر خاطیان برخورد شد که جا دارد به خاطر این حرکت تقویت کننده وحدت از سوی قوه قضاییه و سازمان صدا و سیما تقدیر و تشکر کرد.

این نماینده اهل سنت مجلس تأکید کرد: در این شرایط که آمریکا فشار بر کشور را بیشتر کرده، حفظ دستاوردهای انقلاب و حفظ وحدت اولویت کشور است و نباید اجازه داد هرکس در هر لباسی که هست به این وحدت بین فرق اسلامی در کشور ضربه بزند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    لعنت بر ضایع کنندگان حق علی ع

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها