دستگیری ۷ سارق و ۲ مالخر طی ۷۲ ساعت گذشته در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۷ سارق و ۲ مالخر طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۷ سارق و ۲ مالخر طی ۷۲ ساعت گذشته در نهاوند

سرهنگ شااحمد ساکی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهاوند طی ۷۲ ساعت گذشته طرح مبارزه با سرقت با دو هدف پیشگیری از وقوع و کشف علمی جرم را با فعال کردن گشت‌های انتظامی، رصد اطلاعاتی و اشرافیت مناسب در این خصوص اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران در چند عملیات جداگانه و با به کار گیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق شدند که متهمان در بازجویی‌های فنی به ۱۲ فقره سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سیم برق، داخل خودرو و منزل با همدستی ۲ مال خر اعتراف کردند.

سرهنگ ساکی با اشاره به اینکه با راهنمایی متهمان این ۲ مال خر نیز شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: مأموران پاسگاه انتظامی گیان نیز با انجام اقدامات مشابه در حوزه استحفاظی خود موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق و کشف یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند بابیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از کشف ۷ هزار و ۸۲۱ عدد داروی غیر مجاز در نتیجه بازدید پلیس از واحدهای صنفی شهرستان نهاوند در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

وی اظهار داشت: بر اساس طرح تدوین شده در خصوص اقدامات فعال پلیس در حوزه صنوف و اتحادیه‌ها و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات و همچنین کنترل تخلفات آنان، اداره نظارت بر اماکن عمومی نهاوند پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی تعدادی از واحدهای صنفی متخلف به همراه نمایندگان ادارات ذیربط از این واحدها بازدید کرد.

وی افزود: در این بازرسی‌ها ۷ هزار و ۸۲۱ عدد داروی غیر مجاز به ارزش تقریبی بیش ۱۰۰ میلیون ریال کشف و واحدهای صنفی متخلف پلمب شد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها