تنظیم بازار جزو سیاست‌های مهم وزارت کشور است/ از ظرفیت استانی در مقابله با تحریم‌ها استفاده می‌کنیم

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: استفاده از ظرفیت‌های استانی برای مقاومت بیشتر در مقابله با تحریم‌ها جزو دستور کار‌ استانداران قرار گرفت.

تنظیم بازار جزو سیاست‌های مهم وزارت کشور است/ از ظرفیت استانی در مقابله با تحریم‌ها استفاده می‌کنیم

بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به جزئیات برگزاری جلسه کارگروه منطقه ۳ با حضور وزیر کشور و استانداران استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و همدان، اظهار کرد: در این نشست چند دستور جلسه مهم مطرح شد؛ ابتدا موضوع رونق تولید بود در این راست، فروردین امسال وزیر کشور ۲۰ محوریت مشخص را در ارتباط با رونق تولید به استانداران ابلاغ کردند، موضوع بعدی این نشست تنظیم بازار بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه موضوع تنظیم بازار جزو سیاست‌های مهم وزارت کشور است، ادامه داد: طی نشست اخیر استانداران منطقه ۳ با وزیر کشور، درباره مباحث سرمایه گذاری داخلی و خارجی بحث و بررسی‌های متعددی مطرح و مقرر شد استفاده از ظرفیت‌های استانی برای مقاومت بیشتر در مقابله با تحریم‌ها جزو دستور کار‌های مهم استانداران قرار گیرد.

دین پرست با اشاره به اینکه وزارت کشور ۷ موضوع را با محوریت تحقق شعار سال به فرمانداران ابلاغ کرده است، تصریح کرد: بنده از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون سفر‌هایی به ۱۰ استان به منظور بازدید داشتم و مهمترین برنامه هایمان در این سفرها، درگیر کردن فرمانداران درباره تحقق سیاست‌های وزارت کشور در امر رونق تولید بود. ضمن اینکه ارزیابی در سال ۹۸ درمورد عملکرد فرمانداران طبق همین ۷ محور بوده که وزارت کشور تمامی واحد‌های تولیدی فعال را با لیست افراد شاغل در واحد‌های تولیدی به فرمانداران تحویل می‌دهد.

معاون اقتصادی وزیر کشور با تاکید بر اینکه تمام اولویت بخش اقتصادی وزارت کشور امسال حفظ تولید و ظرفیت اشتغال کشور است، خاطر نشان کرد: همچنین برای بازگشت واحد‌های تملک شده توسط شبکه بانکی به چرخه تولید نیز تلاش‌های زیادی انجام می‌دهیم و یکی از موضوعات مطرح شده در نشست اخیر استانداران منطقه ۳ با وزیر کشور، بررسی طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، طرح‌های آماده برای بهره برداری و در نهایت طرح‌های برای واگذاری به بخش خصوصی از جمله محور‌های مهم این نشست بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها