کلاهبرداران در خراسان شمالی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 8 کلاهبردار حرفه ای و سابقه دار با 16 فقره کلاهبرداری در

کلاهبرداران در خراسان شمالی دستگیر شدند

سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه افرادی با جعل سند، امضا، رسید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ابتدا با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه 8 کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد ابتدا منکر بزه انتسابی خود شده که نهایتا با مشاهده مستندات مربوطه و همچنین مواجه با شاکیان پرونده به 16 فقره کلاهبرداری به ارزش 5 میلیارد و 350 میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

منبع: خبرگزاری پلیس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها