کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی تنکابن، از کشف ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق از یک خودروی وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و برداشت فرآورده‌های جنگلی توسط فردی در آن شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی دوهزار قرار گرفت..

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کرده و در اقدامی عملیاتی وی را در حال حمل چوب با یک خودروی وانت نیسان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در بازرسی از خودروی متهم ۳ تن چوب جنگلی به ارزش ۱۰۰ میلیون ريال که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های اطراف این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

سرهنگ شاه نظری گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدصادق شاه نظری با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها