کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند ملکی در بابلسر

فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی بابلسر خبر داد.

کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند ملکی در بابلسر

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی بابلسر مبنی بر فروش زمین ملکی وی با سندی جعلی توسط فردی ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که متهم به صورت حرفه‌ای و بدون بجا گذاشتن هر گونه ردی از خود از محل متواری شده بود، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بابلسر، اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

سردار میرفیضی گفت: ماموران با بررسی همه سرنخ‌های به دست آمده و اقدامات اطلاعاتی متهم را در یکی از استان‌های شرق کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف مقادیر قابل توجهی مهر جعلی با عنوان سازمان‌های دولتی و خصوصی، اسناد و مدارک جعلی به همراه سیستم‌های جعل سند و سکه و شمش طلا به ارزش ۱۰ میلیارد ريال از مخفیگاه متهم خبرداد و افزود: در بازرسی از سیستم‌های رایانه‌ای متهم نیز تعدادی اسناد جعلی ویرایش شده کشف شد.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی از مال باخته با همکاری ۴ نفر از واسطه‌های خود در شهرستان بابلسر اعتراف کرد که در ادامه رسیدگی به پرونده همدستان وی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد از مردم خواست: ضمن خودداری از در اختیار قرار دادناسناد و مدارک شناسایی خود نزد دیگران برای انجام امور اداری از صحت معامله و احراز مالکیت فروشنده و اسناد و مدارک، اطمینان حاصل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها