۵۷ هزار عدد داروی قاچاق در اشنویه کشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۵۷ هزار و ۳۰۳ عدد قرص و شربت داروخانه ای در اشنویه کشف و ضبط شد.

۵۷ هزار عدد داروی قاچاق در اشنویه کشف شد

سرهنگ اسدالله مالکی با بیان اینکه ارزش ریالی این داروها دو میلیارد ریال برآورد شده است افزود: در این زمینه دو نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی از کشف ۶۶ هزار و ۱۸۵ عدد مواد محترقه توسط عوامل کلانتری ۱۷ ارومیه نیز خبر داد و اظهار داشت: این میزان مواد محترقه از یک دستگاه خودروی سواری کشف و در این زمینه یک نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مالکی کشف محموله احشام قاچاق را از دیگر اقدامات انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته عنوان و خاطرنشان کرد: دو نفر متهم قاچاق احشام در نقده شناسایی و در بازجویی‌ها به سرقت دو رأس گوسفند، ۲۱ قطعه غاز، ۱۳ قطعه کبوتر و۱۰ قطعه مرغ در قالب ۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری سارق سابقه دار با هشت فقره سرقت در ارومیه گفت: متهم در بازجوبی به هشت فقره سرقت محتویات خودرو در ارومیه اعتراف و در مخفیگاه مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ مالکی کشف ۳۹۲ رول لوازم چاپگری و۴۳۰ بسته آدامس خارجی از یک دستگاه اتوبوس عبوری در محور ماکو-چایپاره به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال و دستگیری دو نفر متهم توسط پلیس شهرستان چایپاره را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها